Segundo o
Os indicadores relativos de España mostran un país con case todas as características (usuarios, goberno e contexto dixital) aliñados coa media europea. A banda larga e a súa calidade (indicador de Conectividade) e a Apertura, indicador que mide o Goberno Aberto, son os que se comportan significativamente por encima da media europea.
Entre os indicadores que miden o rendemento das políticas de Administración Electrónica, España destaca especialmente en Usuario (95 puntos fronte a 88,3 de media na UE), que mide se un servizo é ofrecido en liña (96 fronte a 87,2), se existen funcionalidades de soporte e axuda (98 fronte a 91,2) e se está adaptado a dispositivo móbil (86 fronte a 88,4).
No resto de indicadores, España está por encima da media dos países da UE: Transparencia (74 puntos fronte a 64,3 da UE), Facilitadores clave (80 fronte a 65,2) e Servizos transfronteirizos (63 fronte a 54,8). Entre outros datos, o informe destaca que o 94% dos servizos están en liña, un 88% dos portais gobernamentais mostran se se consultaron os datos persoais, un 83% dos servizos aceptan a identificación electrónica e un 67% dos servizos están dispoñibles desde outros países.