La Secretaria General d'Administració Digital (fins a desembre 2016 DTIC) impulsa i coordina el procés de racionalització i transformació digital de l'Administració General de l'Estat i treballa amb la resta d'Administracions Públiques per garantir la interoperabilitat i l'eficàcia i l'eficiència en la prestació dels serveis als ciutadans i empreses.
El Catàleg de Servicios d'Administració Digital de la SGAD té com a objecte difondre els serveis comuns, infraestructures i altres solucions que es posen a la disposició de les Administracions Públiques per contribuir a impulsar el desenvolupament de l'Administració Digital i millorar els serveis que s'ofereixen a ciutadans i a empreses, o internament als empleats públics.
Els serveis que es presenten al catàleg estan operatius i ampliant les seves funcionalitats dia a dia. Molts d'ells s'han engegat amb la col·laboració de diferents departaments ministerials o d'altres Administracions Públiques.
Els serveis s'agrupen en diferents categories en funció de l'àmbit funcional o de les seves característiques de provisió. Aquestes categories són:
- Impuls de l'Administració Digital i de Serveis als Ciudadanos.
- Gestió interna.
- Infraestructures.
- Regulación, guies i informes rellevants.