accesskey_mod_content

Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública

  • Escoltar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

24 febrer 2022

Convocatòria del Reconeixement a l'Excel·lència i dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública, XV edició.

Els Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública es regeixen per l'Ordre TFP/967/2019, de 18 setembre, per la qual s'estableixen les bases reguladores del programa de reconeixement del marc general per a la millora de la qualitat en l'Administració General de l'Estat, aprovat per Reial decret 951/2005, de 29 de juliol.

La Orden citada dispone que las solicitudes de participación en los subprogramas de Reconocimiento a la Excelencia y de los Premios a la Calidad e Innovación en la Gestión Pública es convocaran anualment per ordre de la persona titular del Ministeri de Política Territorial i Funció Pública, les competències de la qual en aquesta matèria ha assumit el Ministeri d'Hisenda i Funció Pública per Reial decret 682/2021, de 3 d'agost, pel qual es desenvolupa l'estructura orgànica bàsica d'aquest Departament.

S'ha publicat en el BOE la  Ordre HFP/105/2022, de 16 de febrer(Obre en nova finestra) , per la qual es convoquen el procés de Reconeixement del nivell d'excel·lència i els Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública, XV edició. D'acord amb la mateixa:

  1. Es convoca el Reconocimiento a la Excelencia en la Gestión Pública y el Premio a la Excelencia en la Gestión Pública, conforme a les bases que figuren en l'Ordre TFP/967/2019, de 18 de setembre.
  2. Es convoca el Premi a la Innovació en la Gestió Pública, conforme a les bases que figuren en l'Ordre TFP/967/2019, de 18 de setembre.
  3. Es convoca el Premi Ciutadania, conforme a les bases que figuren en l'Ordre TFP/967/2019, de 18 de setembre.

L'àmbit subjectiu d'aquests premis aconsegueix a tots els organismes i entitats públiques adscrites a aquest Departament. Les Unitats interessades comptaran amb el suport de la Inspecció de Serveis per a la preparació de la documentació requerida.

Les sol·licituds de participació es realitzaran a la seu electrònica  https://sede.administracionespublicas.gob.es/(Obre en nova finestra)  fins a el 28 de març de 2022

Per a qualsevol informació sobre este tema als Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública es pot contactar amb el correu electrònic  calidad.reconocimiento@correo.gob.es

Para més informació, visita el portal de  Funció Pública.

Font original de la notícia

  • Cooperació interadministrativa
  • Govern obert, Informes i Estudis