Como consecuencia do recoñecemento europeo do papel de internet e das tecnoloxías dixitais na transformación dos mercados e da sociedade, a Comisión presentou o 2 de maio de 2017 a proposta para crear unha pasarela dixital única en resposta aos pedimentos de cidadáns e empresas solicitando que se lles facilitase a súa actividade cotiá a nivel tanto nacional como transfronteirizo. O seu desenvolvemento deu lugar a este novo regulamento para a creación da Pasarela Dixital Única cuxa relevancia estratéxica se resume en tres puntos:
- É unha das accións crave na Estratexia do Mercado Único establecida pola comunicación da Comisión do 28 de outubro de 2015, titulada “ Mellorar o mercado único: máis oportunidades para os cidadáns e as empresas ”,
- Dá resposta ás esixencias do Parlamento Europeo e do Consello de proporcionar un paquete de información e asistencia máis completo e fácil de utilizar, de modo que satisfaga mellor as necesidades dos cidadáns e as empresas nas súas actividades transfronteirizas,
- Está aliñado cos obxectivos da Declaración ministerial de administración electrónica de Tallin, subscrita por 32 países europeos, incluíndo España, baixo a presidencia de Estonia en outubro de 2017.
Para máis información, consulta a nota técnica O novo Regulamento europeo para a creación da Pasarela Dixital Única .