Nova folla de ruta do III Plan de Goberno Aberto

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

22 maio 2017

El III Plan de Gobierno Abierto estrena hoja de ruta para impulsar los compromisos adquiridos con la Alianza para el Gobierno Abierto (OGP) sobre transparencia, participación, rendición de cuentas a los ciudadanos y provisión universal de acceso abierto a las nuevas tecnologías.

España entrou a formar parte da Alianza para o Goberno Aberto (Open Government Partnership,  Ou.G.P. nas súas siglas en inglés)  en abril de 2011. Desde entón, executáronse dous plans de acción, o segundo dos cales finalizou en 2016.

La situación política de gobierno en funciones, desde diciembre de 2015 hasta noviembre 2016 (constitución del nuevo Gobierno), impulsó a España a solicitar a la OGP pasar a formar parte  de los países que desarrollan sus planes de acción en los ciclos bienales de años impares, en lugar de hacerlo en los años pares como lo venía haciendo hasta ahora, tal y como se detalla en la   carta enviada á OGP(Abre en nova xanela)  e coa aceptación do cambio no seu  carta de resposta da OGP(Abre en nova xanela) .

Corresponde, por lo tanto, ahora  desarrollar el III Plan de Gobierno Abierto para el periodo 2017-2019. Para garantizar que dicho Plan tenga un enfoque plural, es indispensable contar con la participación de las distintas Administraciones Públicas (Administración General del Estado, Autonómica y Local) y de la Sociedad Civil, maximizando la colaboración  y el debate en su concepción y desarrollo. En este sentido, ya el Mecanismo de Revisión Independiente (M.R.I.), al evaluar el II Plan de Acción, recomendó la creación de un foro intergubernamental con los actores mencionados.

O proceso de desenvolvemento do III Plan de Goberno Aberto comprende unha serie de actividades que se engloban en 3 fases:

Todas estas fases están detalladas na web do III Plan de Goberno Aberto(Abre en nova xanela) aloxada no Portal da Transparencia ademais das achegas(Abre en nova xanela) coas que este Plan ha ido conformándose.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Cooperación interadministrativa