O pasado 3 de xuño, asinouse un acordo marco de colaboración entre a Dirección de Tecnoloxías de Información e as Comunicacións e a Dirección Xeral de Fondos Comunitarios, con obxecto de establecer as bases comúns da aplicación informática que permitirá unha xestión homoxénea dos proxectos levados a cabo en materia de desenvolvemento urbano sustentable integrado durante o período de programación 2014-2020.
O Regulamento (UE) nº 1303/2013 de Parlamento Europeo e do Consello, do 15 de decembro de 2013, polo que se establecen as disposicións comúns relativas ao FEDER e ao resto de Fondos Estructurales e de Inversión Europeos, prevé que se designen varios Organismos Intermedios para que realicen determinadas tarefas da Autoridade de Xestión, cuxas competencias corresponden á Dirección Xeral de Fondos Comunitarios.
Neste contexto, o acordo marco establece un modelo de gobernación que sitúa á Dirección Xeral de Fondos Comunitarios, mediante a Subdirección Xeral de Cooperación Territorial Europea e Desarrollo Urbano, como interlocutor a través do cal se canalizarán as necesidades dos diferentes organismos intermedios e determinaranse as especificacións necesarias para a posta en marcha dun servizo común que de soporte á xestión e verificación administrativa e sobre o terreo de competencia dos organismos intermedios.
Pola súa banda, a Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións será responsable dos desenvolvementos informáticos necesarios para a posta en marcha deste servizo no ámbito das súas competencias.
Así mesmo, a Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións impulsou este acordo, aliñado co establecido no RD 806/2014, de organización e instrumentos operativos das tecnoloxías da información e as comunicacións na Administración Xeral do Estado e os seus Organismos Públicos, con obxecto de racionalizar o uso dos recursos informáticos, de forma que se consiga unha maior eficiencia e un aforro substancial de custos como consecuencia da homoxeneización de criterios e simplificación dos procedementos no ámbito da xestión de fondos comunitarios e das relacións entre as administracións públicas españolas e europeas nesta materia.
Así mesmo, a través deste acordo, ponse a disposición da Dirección Xeral de Fondos Comunitarios a utilización doutros servizos comúns ofrecidos pola DTIC como son a plataforma de intermediación de datos, a plataforma de xeorreferenciación e georrepresentación EXEO, @firma e o servizo de intercambio de rexistros de entrada e saída a través da Oficina de Rexistro Virtual (ORVE), referendando así a estratexia TIC 2014-2020 da AGE.