accesskey_mod_content

Europa e España afrontan a construción do Mercado Único Dixital

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

11 marzo 2015

A Comisión Europea ha incluído no seu programa de traballo para o ano 2015 o desenvolvemento dunha estratexia para completar o Mercado Único Dixital. España figura entre os Estados membros que presentaron contribucións para a definición do futuro dixital de Europa. A estratexia do Mercado Único Dixital será publicada pola Comisión Europea no mes de maio de 2015.

A Comisión Europea ha incluído no programa de traballo para o ano 2015 [PDF](Abre en nova xanela) o desenvolvemento dunha estratexia para completar o Mercado Único Dixital. A folla de ruta para a construción do futuro dixital de Europa determinará cales son os grandes retos á hora de conseguir un mercado único dixital seguro, fiable e dinámico. Esta estratexia consta de seis capítulos: xerar fiabilidade e confianza, suprimir as restricións, asegurar o acceso e a conectividade, implantar a economía dixital, promover a sociedade dixital e investir en investigación e innovación de excelencia a nivel mundial no ámbito do TIC. Tamén o “ Plan de Investimentos para Europa [PDF](Abre en nova xanela) ” incluíu a construción do Mercado Único Dixital como unha das medidas claves que mellorarán as condicións de contorna para fomentar o crecemento, emprego e investimento. O Parlamento Europeo estima que o beneficio que devindicaría para Europa a construción do Mercado Único Dixital sería de 260.000 millóns de Euros [PDF](Abre en nova xanela) .

Diversos Estados membros fixeron chegar á Comisión Europea e ao Consello da Unión Europea a súa visión sobre as prioridades para os próximos anos en materia de políticas dixitais da Unión Europea. España facilitou a súa contribución mediante senllas cartas do Ministro de Industria, Enerxía e Turismo, José Manuel Soria, ao Vicepresidente do Mercado Único Dixital, Andrus Ansip, e ao Comisario da Economía e Sociedade Dixital, Gunther Oettinger. Esta contribución pode ser consultada na web temática “ Contribución de España á estratexia do Mercado Único Dixital(Abre en nova xanela) ”.

O marco de traballo aberto pola Comisión Europea inclúe o diálogo coas partes interesadas, para identificar as medidas concretas a adoptar para alcanzar o Mercado Único Dixital, e a creación da plataforma Dixital4EU(Abre en nova xanela) , na que se poden expor as distintas propostas e tamén achegarse evidencias das barreiras que experimentan cidadáns e empresas para o desenvolvemento da súa vida dixital dentro do Mercado Único.

Los trabajos de la Comisión Europea para el desarrollo del Mercado Único Digital arrancarán formalmente con un debate de orientación que celebrará el colegio de comisarios el 25 de marzo de 2015. Se prevé que la publicación del documento estratégico se realice el 6 de mayo de 2015 en forma de comunicación de la Comisión Europea. El Consejo de la Unión Europea de Telecomunicaciones mantendrá un debate político sobre la comunicación de la Comisión Europea en la reunión que celebre el 12 de junio de 2015 en Luxemburgo.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cooperación interadministrativa