O Consello Superior de Administración Electrónica vén elaborando este informe con periodicidade bienal desde 1988. O ámbito do estudo comprende a Administración Xeral do Estado e a Administración Local. No primeiro caso o estudo é exhaustivo incluíndo as Organizacións Central, Territorial e Exterior da Administración Xeral do Estado, Organismos Autónomos, Entidades Gestoras e Servicios Comunes de la Seguridad Social, Agencias Estatales,Entidades Públicas Empresariales e outros Organismos Públicos. No ámbito local inclúese no estudo información relativa a Diputaciones Provinciales e Forais, Cabidos e Consellos Insulares e Municipios de máis de 500 habitantes. A información relativa ao ámbito de Municipios avalíase mediante unha mostraxe estratificado segundo número de habitantes e área xeográfica no que se investigan con carácter exhaustivo os estratos relativos a Municipios con máis de 30.000 habitantes.
No ámbito da Administración Autonómica leva a cabo anualmente un estudo sobre Administración Electrónica elaborado polo Grupo de Traballo “Observatorio de Administración Electrónica” dependente da Conferencia Sectorial de Administración Pública que se publica tamén no Observatorio de Administración Electrónica.
As cifras recollidas no informe publícanse tamén nos formatos procesables XLSX e ODS que forman parte da nosa política RISP e que se atopan dispoñibles desde o portal datos.gob.es
Descarga do Informe completo no Observatorio de Administración Electrónica