accesskey_mod_content

La Región de Murcia impulsa la e-Administración, la simplificación administrativa y los compromisos de calidad

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

17 marzo 2014

O Consello de Goberno aprobou o Plan Xeral de Inspección 2014-2015, no que se establecen actuacións e medidas para axilizar os procedementos administrativos e a redución de cargas burocráticas co obxectivo de mellorar as relacións da Administración rexional cos cidadáns.

O Plan de Inspección, que levará a cabo o persoal da Inspección Xeral de Servizos da Comunidade, unidade adscrita á Consellería de Economía e Facenda, recolle cinco tipos de actuacións: a simplificación administrativa, a Administración electrónica, a Transparencia e Bo Goberno, as Cartas de Servizo e a Inspección Xeral.

A Simplificación administrativa de procedementos e normativa, así como a extensión da Plataforma de Interoperabilidade, permitirá a eliminación da achega de documentos por parte dos cidadáns. Deste xeito, axilizaranse os procedementos, reduciranse os tempos de resolución e, en definitiva, contribuirase a que a Administración actúe como ‘motor’ do crecemento económico e social.

El Plan contempla la implantación de herramientas de Administración electrónica (e-Administración), para sustituir los medios administrativos tradicionales y hacer efectivo el derecho de los ciudadanos a acceder a los servicios públicos por vía electrónica, con lo que implica de reducción de costes y cargas.

 

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos

0 Comentarios

Non hai comentarios