O fascículo de Multilingüismo modificouse para permitir a identificación do idioma ou lingua cooficial mediante o seu nome, ademais da opción anteriormente considerada de pór a palabra Bienvenido nas diferentes linguas.
O fascículo de Imaxe Institucional modificouse o seu apartado 2.5. Convivencia de campañas institucionais: Logotipo coa imaxe conxunta de dúas Departamentos Ministeriales, indicando que nas campañas institucionais onde participan dúas, ou máis, Departamentos Ministeriales, o logotipo construirase coa denominación “Goberno de España”, sen incluír a denominación dos Departamentos Ministeriales.
O novo fascículo sobre Documentos Electrónicos e Ofimáticos pódese considerar como complementario ao Fascículo 2: Imaxe Institucional desta Guía de Comunicación Dixital e aplicará aos documentos electrónicos e ofimáticos elaborados no ámbito da Administración Xeral do Estado (AGE).
A extensión da imaxe institucional aos documentos electrónicos e ofimáticos elaborados no ámbito da Administración Xeral do Estado, é unha das medidas contidas no informe aprobado pola Comisión para a Reforma das Administracións Públicas (CORA) e ten por obxecto superar definitivamente a dispersión existente en materia de Imaxe Institucional no seo da AGE naqueles soportes documentais nos que se produciu unha libre interpretación dos elementos de Imaxe Institucional que son de aplicación obrigatoria ou recomendada.
A medida motívase tamén no desexo de mellorar a calidade dos documentos que se pon a disposición dos cidadáns e doutras Administracións Públicas nacionais e estranxeiras, así como reforzar o seu carácter oficial. Por tanto, estas mesmas recomendacións aplicaranse a todo tipo de documentos.