A Deputación de Castelló deseña 100 webs municipais.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 xuño 2013

La Diputación de Castellón, en su compromiso por agilizar el funcionamiento de la administración, dotarlo de transparencia y asistir a los ayuntamientos en estas temáticas para facilitarles esa evolución, continúa trabajando desde el área de Modernización y del SEPAM en asistencia informática.

Dese modo, esta lexislatura, o SEPAM asistiu xa 788 consultas informáticas dos consistorios provinciais, deseñou máis de 100 portais web e catro páxinas web municipais completas, ademais de fomentar o uso do correo electrónico na administración local, fomentar o coñecemento das Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), xerar unha plataforma de formación en liña, e xestionar os 60 telecentros que garanten o acceso a Internet nos municipios máis pequenos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Cidadán