Publícase unha nova edición do informe CAE que monitora o avance das Comunidades Autónomas cara á Administración electrónica. Inclúe información do grao de implementación alcanzado o primeiro trimestre de 2013 dos principais servizos electrónicos prestados polas Comunidades a cidadáns e empresas. Máis do 80% das CCAA teñen implementados a nivel de tramitación electrónica completa servizos como solicitude de cita previa ou queixas e suxestións dos cidadáns
Publicación do Informe Administración Electrónica nas Comunidades Autónomas. CAE 2011
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
05 xuño 2013
Informe CAE 2011 (datos recolleitos en 2012-2013)
- Secretaria General de Administracion Digital e Observatorio de Administracion Electronica
- Goberno aberto, Informes e Estudos