accesskey_mod_content

O Executivo Estremeño, a Administración Local e a Universidade de Estremadura acordan o procedemento de traballo para a implantación do e-gobex +.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

21 xaneiro 2013

Gobierno de Extremadura, Administración Local y Universidad han cerrado el procedimiento de trabajo que se va a seguir para avanzar en la implantación del proyecto e-GobEx Plus (+) en todas las administraciones Públicas de la región que lo deseen.

Los directores generales de Administración Electrónica, Teodomiro Cayetano, y de Administración Local, Saturnino Corchero, han mantenido una nueva reunión con representantes de FEMPEX, ambas diputaciones, Universidad de Extremadura y los responsables de nuevas tecnologías de los principales ayuntamientos de la reunión, donde ha acordado la constitución de cuatro mesas técnicas de trabajo para analizar las necesidades en cuanto a administración electrónica que tienen las distintas entidades.

Cabe sinalar que, estas mesas analizarán o procedemento a seguir a implantación das aplicacións; soluciónelas TIC que se pode ofrecer a cada administración, desde o Goberno Rexional e, a seguridade e a interoperabilidade que deberán compartir todas as plataformas tecnologícas que se compartan o proxecto de administración electrónica rexional.

Neste sentido, cada unha das entidades interesadas deberá comunicar á dirección xeral de Administración Electrónica as necesidades ou aplicacións que necesitan incorporar da sede electrónica do GobEx.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cooperación interadministrativa