accesskey_mod_content

O Concello de Rincón de la Victoria traballa na implantación da Administración Electrónica.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

16 abril 2013

Trátase dun novo modelo de organización que ten como obxectivo a modernización da xestión administrativa.

Segundo indicou a edil, “a implantación da Administración Electrónica será moi interesante para os cidadáns e as empresas provedoras, xa que poderán realizar trámites telemáticos durante as 24 horas do día sen ter que desprazarse ata o Concello. Será unha nova contorna de relación con cidadáns e empresas”.

Para ello, se habilitará una Carpeta Ciudadana, donde el ciudadano que solicite el alta podrá consultar recibos y expedientes expedir cartas de pago, autoliquidar las tasas de diferentes escuelas municipales, gestionar quejas y sugerencias o abonar tasas de bodas y vados, entre otros trámites.

Tamén haberá un Cartafol do Provedor a disposición das empresas que o soliciten onde poderán consultar facturas, fianzas e avais, xestionar solicitudes sobre documentación ou contas bancarias e solicitar documentos diversos.

 

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Empresa
  • Servizos electrónicos