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O Concello de Xàbia comprométese co desenvolvemento da administración electrónica.

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29 outubro 2012

El pleno de octubre aprobó la nueva ordenanza de la Administración Electrónica del Ayuntamiento de Xàbia, por la cual se regula el acceso digital a los trámites municipales con el fin de facilitar la participación ciudadana y la comunicación con los vecinos, ya sea para la presentación de documentos o la realización de trámites, como para la realización de consultas ciudadanas.

La nueva normativa, además de regular y comprometer al Ayuntamiento a una implantación progresiva pero completa de la administración electrónica, destaca la creación de una sede electrónica general ( https://seu.ajxabia.com(Abre en nova xanela) ), na que os cidadáns terán acceso libre e permanente a informacións que van desde un catálogo xeral de trámites municipais, á relación dos trámites e procedementos administrativos, ou unha caixa de correos de suxestións e reclamacións, entre outros. Tamén poderán acceder a trámites e procedementos electrónicos como o rexistro Electrónico ou o Cartafol do Cidadán, un medio virtual de comunicación persoal coa Administración Municipal con carácter personalizado.

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