Cidade Autónoma de Melilla. Consellería de Presidencia e Administración Pública
Área da Sociedade da Información e as Comunicacións
Área da Sociedade da Información e as Comunicacións
A Cidade Autónoma de Melilla en cumprimento da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de Transparencia, Acceso á Información Pública e Bo Goberno, quere render contas á cidadanía sobre a súa xestión e actuacións.
01 abril 2012
Asinado en abril de 2012 pola D.X. de Administracións Públicas e a Excma. Sra. Conselleira de Administracións Púlbicas. 1 pdf de 9 páx.
NOTA: o III Plan de Calidade e Modernización fundaméntase nos seguintes eixos:
Unha Administración integradora, próxima, fácil e orientada ao cidadán.
Calidade Total dos Servizos.
Transparencia e participación cidadá.
Potenciación da Administración Electrónica
Implicación, capacitación, racionalización e participación activa dos empregados públicos.