Plans estratéxicos na Comunidade de Castela e León
Responsables e colaboradores no goberno da administración dixital
A Dirección Xeral de Telecomunicacións e Transformación Dixital, entre outras competencias correspóndelle o fomento, coordinación e dirección das actuacións orientadas ao impulso da sociedade da información na Comunidade de Castela e León. A dirección, promoción e execución da administración dixital.
Dirección Xeral de Transparencia e Bo Goberno correspóndenlle entre outras competencias: a dirección e coordinación dos contidos dos portais web corporativos, goberno aberto, directrices de calidade normativa, a redución de cargas administrativas e a simplificación de procedementos administrativos.
Outros portais e documentos relacionados coa administración dixital
Trátase de contidos difundidos en portais do goberno autonómico. Non se realiza un recompilatorio exhaustivo desta materia.
Comunidade Dixital de Castela e León
Comunidade Dixital de Castela e León integra información da Rede de Municipios Dixitais, Comunidade rural Dixital
Acordo polo que se aproban medidas para a efectiva aplicación da Lei 39/2015, do 1 de outubro
O Consello de Goberno da Xunta de Castela e León aprobou o 25 de marzo de 2021 o Acordo polo que se aproban medidas para a efectiva aplicación da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, canto á implantación e uso de medios electrónicos na Administración da Comunidade de Castela e León.
- Servizos electrónicos
Plan estratéxico de modernización da Comunidade de Castela e León (2008-2011)
Xunta de Castela e León. Consellería de Administración Autonómica .- 1 pdf de 112 p.
Este Plan Estratéxico de Modernización pretende ser o marco de actuación que impulse á Administración da Comunidade de Castela e León cara a unha mellora fundamental que asente as bases para facer desta organización “Unha Administración de todos”.
Plan de implantación da Administración Electrónica en Castela e León 2009-2011
Elaboración do Plan polas Direccións Xerais de Atención ao Ciudadano e Calidade dos Servizos e de Innovación e Modernización Administrativa da Consellería de Administración Autonómica [con colaboración doutras Consellerías e Organismos] .- 1 pdf de 80 p.
Neste documento reflíctense os obxectivos que se pretenden conseguir, a situación da que se parte, os medios, aplicacións e servizos tecnolóxicos que se precisan