Xa está dispoñible para a súa consulta o Informe
A Comisión de Estratexia TIC (creada por Real Decreto 806/2014, do 26 de setembro) ten entre as súas funcións “actuar como Observatorio da Administración Electrónica e Transformación Dixital" e é o responsable da elaboración deste Informe.
O informe con base nos datos que proporcionan as organizacións da Administración Xeral do Estado, Organismos Autónomos, Entidades Gestoras e Servicios Comunes de la Seguridad Social, Agencias Estatales, Entidades Públicas Empresariales e outros Organismos Públicos participantes. Nel analízanse diferentes aspectos relacionados cos gastos TIC, o parque informático actualizado da AGE, software utilizado, persoal TIC empregado e unha breve descrición do avance da administración en rede.
Respecto dos resultados, durante o exercicio 2017 na Administración Xeral do Estado, os gastos TIC alcanzaron os 1.439 millóns de euros, cifra que representa un decremento do 9,5% fronte aos 1.592 millóns de 2016. Rompe, así, a tendencia alcista do últimos catro anos e sitúase por baixo de 2015.
Excluíndo os gastos de telecomunicacións, o volume total de gastos informáticos alcanzou os 1.182 millóns de euros un 10,6% inferior ao pasado ano. A partida de servizos informáticos é a que máis diminuíu respecto do ano anterior, practicamente un 30%, situándose en case 515 millóns de euros.
Esta edición non inclúe o informe
As cifras recollidas no informe