accesskey_mod_content

Aprobado o Plan de Administración Electrónica de Aragón 2018-2020

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

11 xaneiro 2018

El Consejo de Gobierno ha dado el visto bueno al Plan de Administración Electrónica de Aragón 2018-2020, realizado por el Departamento de Innovación, Investigación y Universidad a través de la dirección general de Administración Electrónica y Sociedad de la Información. En total, se va a realizar una inversión de casi 13 millones de euros, dividida en tres plurianuales.

O Consello de Goberno de Aragón(Abre en nova xanela) deu o visto e prace ao Plan de Administración Electrónica de Aragón 2018-2020(Abre en nova xanela) , realizado polo departamento de Innovación, Investigación e Universidade a través da dirección xeral de Administración Electrónica e Sociedade da Información.  O novo documento ten un cambio no enfoque ao colocar ás persoas como o centro da actividade.  O texto adáptase ás novas normativas e á evolución tecnolóxica dos últimos anos coa chegada de dispositivos móbiles, Big Data e intelixencia artificial. 

O obxectivo do Plan de Administración Electrónica é mellorar a interacción dixital entre os cidadáns e a Administración do Goberno de Aragón.  Trátase de proporcionar servizos eficientes e áxiles completamente dixitais, crear unha relación próxima ao cidadán adaptada ao uso de novas tecnoloxías e modernizar o funcionamento interno da administración. 

Para iso enfócase nun deseño centrado no usuario adoptando criterios como unha linguaxe máis próxima; permitir a interacción con calquera tipo de dispositivo, destacadamente cos aparellos móbiles, dunha maneira máis sinxela e rápida; optimízanse os esforzos, podendo reutilizar a documentación xa presentada; e utilizarase a tramitación prescriptiva, para anticiparse ás necesidades do usuario.

Os eixos de actuación son os servizos que a administración presta aos usuarios (cidadáns, empresas ou empregados públicos), accións de xestión interna, necesidades de infraestruturas, e provisión de ferramentas que permitan a toma de decisións con base en datos e a xestión dos mesmos.   Deste xeito inclúese a creación da ferramenta de presentación de trámites en liña, unificación do cartafol do Cidadán, implantación dunha ferramenta de asistencia ao xestor, incorporación de funcionalidades cognitivas e de soporte de Big Data e para aplicacións móbiles.

Para levar a cabo esta “modernización” da relación administrativa entre Goberno e Usuario, vaise a realizar un investimento de case 13 millóns de euros, dividida en tres plurianuais.  Este ano fixáronse 4´4 millóns de euros.  O plan finánciase con fondos propios e do Programa Operativo FEDER 2014-2020. O Plan de Administración Electrónica do Goberno de Aragón contou cunha primeira fase entre 2009 e 2011, unha segunda de 2015 a 2017, e agora unha terceira centrada nun servizo máis próximo para o cidadán. 

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

Plan de Administración Electrónica de Aragón 2018-2020(Abre en nova xanela)  (PDF)

 
  • Cidadán
  • Infraestruturas e servizos comúns