accesskey_mod_content

España, no cuarto posto en prestación de servizos públicos electrónicos segundo o Índice Mundial de Innovación 2016

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

16 xaneiro 2017

España mantén a súa posición de liderado mundial en prestación de servizos públicos electrónicos e consolida o avance progresivo e constante da e-Administración. 

A nova edición do Índice Mundial de Innovación, que en 2016 centrouse no estudo de “A innovación a escala mundial: para que todos gañen”, sitúa ao noso país no posto 4 en prestación de servizos públicos electrónicos, cunha puntuación de 94.5 sobre 100, igual á obtida por grandes economías innovadoras como EEUU e Xapón.

Aínda que Francia, Singapura e Corea aínda se atopan por diante no ranking, España mantén o 4º posto que xa obtivo en 2015, tras o salto de máis de 19 posicións que deu en 2014, grazas ás medidas adoptadas ese ano en materia de administración electrónica. Por iso, o novo impulso á dixitalización das Administracións públicas españolas da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas(Abre en nova xanela) e a Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público(Abre en nova xanela) podería augurar novos avances no índice de 2017.

O Índice Mundial de Innovación é unha publicación conxunta da OMPI (Organización Mundial da Propiedade Intelectual, axencia especializada de Nacións Unidas), a Universidade Cornell e o INSEAD. Clasifica os resultados da innovación de 128 países e economías de distintas rexións do mundo, que representan o 92.8% da poboación mundial e o 97.9% do PIB global, e pasou a ser unha das principais referencias en materia de innovación e unha valiosa ferramenta para a análise da innovación como motor do crecemento económico e da prosperidade.

Fonte orixinal da noticia e texto do informe completo en inglés, aquí(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos