accesskey_mod_content

Sinatura de convenio entre MINHAP e a Rexión de Murcia para a prestación mutua de solucións básicas de administración electrónica

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

30 outubro 2015

A sinatura deste convenio permitirá o acceso, entre outros sistemas, á plataforma de intermediación de datos, cambio de domicilio, @firma, cl@ve, sistema de interconexión de rexistros, notificacións electrónicas e Rede Sara xestionados pola DTIC.

O secretario de Estado de Administracións Públicas, Antonio Beteta, e o Conselleiro de Facenda e Administración Pública da Rexión de Murcia, Andrés Carrillo, asinaron o pasado 23 de outubro un convenio para o acceso a servizos básicos de Administración electrónica.

Coa sinatura deste convenio, a Administración Xeral do Estado, a través da Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións, pon a disposición da Rexión de Murcia distintas plataformas electrónicas que simplifican e facilitan a implantación da administración electrónica. Á súa vez, por este convenio a Rexión de Murcia tamén poderá ofrecer servizos dos cales se beneficie a administración xeral do estado e o resto de gobernos autonómicos e así mesmo actuará de face ás súas entidades locais para facilitarlles o acceso aos servizos da DTIC. Algúns dos servizos máis representativos incluídos son:

  • Intermediación de datos entre Administracións Públicas. Permite ás Administracións Públicas a consulta por medios electrónicos de datos de cidadáns dos que xa dispoñen outras Administracións Públicas pola súa competencia. Desta forma, o cidadán non ten que achegar os documentos acreditativos dos mesmos. A plataforma de intermediación de datos é un servizo horizontal, permite integrar múltiples administracións públicas, tanto para prover datos a outras Administracións Públicas como para consultalos.
  • Servizo de comunicación automática de cambio de domicilio a través dun só trámite, facilítase que o cidadán informe do cambio de domicilio a todas as administracións públicas adheridas. É dicir, cunha única comunicación, a información pode chegar á AEAT, á Seguridade Social, a Tráfico ou a organismos da Comunidade Autónoma.
  • Sistema de Interconexión de Rexistros . Interconecta as oficinas de rexistro (presenciais e electrónicas) e permite o intercambio de asentos rexistrais en forma de comunicacións electrónicas seguras entre as oficinas de rexistro e os organismos competentes, achegando evidentes beneficios tanto ao cidadán como ás Administracións Públicas. Deste xeito, un cidadán dun pequeno pobo da rexión de Murcia, dirixíndose fisicamente á súa oficina local, poderá, en só segundos, facer chegar as súas solicitudes ao seu goberno rexional, a un ente estatal, ou a concellos ou gobernos rexionais doutras comunidades autónomas.
  • Enderezo electrónico Habilitado e Catálogo de Procedementos do Servizo de Notificacións Electrónicas . Permite a práctica da notificación por medios electrónicos ao facilitar aos interesados o acceso ao contido do acto obxecto de notificación, acreditando data e hora da posta a disposición e acceso ao contido, de forma segura e fidedigna.
  • Rede SARA , como rede de comunicacións das Administracións Públicas, permite o intercambio seguro de información entre as aplicacións das Administracións Públicas conectadas a través dunha plataforma básica de comunicacións.
  • Plataforma de validación e firma electrónica @FIRMA é un conxunto de produtos e servizos de certificación e firma electrónica, que se pon a disposición das AAPP, para fomentar a posta en marcha e o despregamento de aplicacións informáticas e servizos de Administración electrónica que requiran validación de firma electrónica baseada en certificados, autenticación, xeración de firma electrónica ou selaxe de tempo na súa relación cos cidadáns, empresas e organismos.
  • Cl@ve , plataforma común do Sector Público Administrativo Estatal para a identificación, autenticación e firma electrónica. Este novo sistema, que complementa á Plataforma @asina,  permite acceder con plenas garantías aos servizos de administración electrónica utilizando, ademais de certificados electrónicos,  claves compartidas (usuario e contrasinal). Deste xeito simplifícase o acceso do cidadán aos servizos electrónicos e poténciase e facilítase o seu uso desde dispositivos móbiles.

Todas estas actuacións realízanse no marco de colaboración entre a Administración Xeral do Estado e as Comunidades Autónomas a través da Comisión Sectorial de Administración Electrónica .

  • Cooperación interadministrativa
  • Infraestruturas e servizos comúns

0 Comentarios

Non hai comentarios