39/2015 do Procedimiento Administrativo Común das Administracións Públicas e 40/2015 de Régimen Jurídico del Sector Público, que sustituyen a la Ley 30/1992 y a la Ley 11/2007, asientan el hecho de que el uso del medio electrónico tiene que constituir el medio habitual en las relaciones de las Administraciones con los ciudadanos y de aquellas entre sí.

" /> 39/2015 do Procedimiento Administrativo Común das Administracións Públicas e 40/2015 de Réxime Xurídico do Sector Público, que substitúen á Lei 30/1992 e á Lei 11/2007, asintan o feito de que o uso do medio electrónico ten que constituír o medio habitual nas relacións das Administracións cos cidadáns e daquelas entre si. " /> PAe - Publicadas las nuevas leyes de Procedimiento Administrativo Común y Régimen Jurídico
accesskey_mod_content

Publicadas as novas leis de Procedemento Administrativo Común e Réxime Xurídico

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

02 outubro 2015

As leis 39/2015 (Abre en nova xanela) do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas e 40/2015(Abre en nova xanela) de Réxime Xurídico do Sector Público, que substitúen á Lei 30/1992 e á Lei 11/2007, asintan o feito de que o uso do medio electrónico ten que constituír o medio habitual nas relacións das Administracións cos cidadáns e daquelas entre si.

A Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas (Abre en nova xanela) e a Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público(Abre en nova xanela) , asientan el hecho esencial de que el uso del medio electrónico no puede constituir una forma especial sino que tiene que constituir el medio habitual. Cabe, en consecuencia, vislumbrar la magnitud del cambio o transformación que este planteamiento supone con carácter general en la Administración Pública.

A Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas(Abre en nova xanela) contempla que a tramitación electrónica debe constituír a actuación habitual das Administracións Públicas, para servir mellor aos principios de eficacia, eficiencia, ao aforro de custos, ás obrigas de transparencia e ás garantías dos cidadáns. Refírese, entre outras, a cuestións tales como os dereitos das persoas nas súas relacións coas AA.PP.; a asistencia no uso de medios electrónicos; os rexistros electrónicos de apoderamentos; os rexistros, de forma que cada Administración disporá dun Registro Electrónico General e os Organismos públicos vinculados ou dependentes de cada Administración poderán dispor do seu propio rexistro electrónico plenamente interoperable e interconectado co Rexistro Electrónico Xeneral da Administración da que depende; os sistemas de identificación dos interesados no procedemento; os sistemas de firma admitidos polas AA.PP.; a práctica das notificacións a través de medios electrónicos; a emisión de documentos polas AA.PP.; a validez e eficacia das copias realizadas polas AA.PP.; os documentos achegados polos interesados; e o arquivo de documentos, de forma que cada Administración deberá manter un arquivo electrónico único dos documentos electrónicos que correspondan a procedementos finalizados.

A Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público  (Abre en nova xanela) asume un escenario en el que la utilización de los medios electrónicos ha de ser lo habitual. Trata, entre otras cuestiones, los sistemas de identificación electrónica, la firma electrónica del personal al servicio de las AA.PP., la sede electrónica, el archivo electrónico de documentos, el intercambio de datos en entornos cerrados de comunicación, la actuación administrativa automatizada, la obligación de que las Administraciones Públicas se relacionen entre sí por medios electrónicos, el funcionamiento electrónico de los órganos colegiados, los sistemas electrónicos de información mutua, la gestión compartida de los servicios comunes que incluye los sistemas de información y comunicaciones, la aplicación del Esquema Nacional de Interoperabilidade e do Esquema Nacional de Seguridade(Abre en nova xanela) , a reutilización de sistemas e aplicacións de propiedade da Administración e a Transferencia de tecnoloxía entre Administracións.

Para máis información das implicacións da nova normativa pode consultar a nota de prensa do Ministerio de Facenda e AAPP(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos
  • Identidade e Firma electrónica
  • Cidadán
  • Interoperabilidade e Normalización
  • Seguridade e Protección de Datos