accesskey_mod_content

Europa e España afrontan a construción do Mercado Único Dixital

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

11 marzo 2015

A Comisión Europea ha incluído no seu programa de traballo para o ano 2015 o desenvolvemento dunha estratexia para completar o Mercado Único Dixital. España figura entre os Estados membros que presentaron contribucións para a definición do futuro dixital de Europa. A estratexia do Mercado Único Dixital será publicada pola Comisión Europea no mes de maio de 2015.

A Comisión Europea ha incluído no programa de traballo para o ano 2015 [PDF](Abre en nova xanela) o desenvolvemento dunha estratexia para completar o Mercado Único Dixital. A folla de ruta para a construción do futuro dixital de Europa determinará cales son os grandes retos á hora de conseguir un mercado único dixital seguro, fiable e dinámico. Esta estratexia consta de seis capítulos: xerar fiabilidade e confianza, suprimir as restricións, asegurar o acceso e a conectividade, implantar a economía dixital, promover a sociedade dixital e investir en investigación e innovación de excelencia a nivel mundial no ámbito do TIC. Tamén o “ Plan de Investimentos para Europa [PDF](Abre en nova xanela) ” incluíu a construción do Mercado Único Dixital como unha das medidas claves que mellorarán as condicións de contorna para fomentar o crecemento, emprego e investimento. O Parlamento Europeo estima que o beneficio que devindicaría para Europa a construción do Mercado Único Dixital sería de 260.000 millóns de Euros [PDF](Abre en nova xanela) .

Diversos Estados miembros han hecho llegar a la Comisión Europea y al Consejo de la Unión Europea su visión sobre las prioridades para los próximos años en materia de políticas digitales de la Unión Europea. España facilitó su contribución mediante sendas cartas del Ministro de Industria, Energía y Turismo, José Manuel Soria, al Vicepresidente del Mercado Único Digital, Andrus Ansip, y al Comisario de La Economía y Sociedad Digital, Gunther Oettinger. Esta contribución puede ser consultada en la web temática “ Contribución de España á estratexia do Mercado Único Dixital(Abre en nova xanela) ”.

O marco de traballo aberto pola Comisión Europea inclúe o diálogo coas partes interesadas, para identificar as medidas concretas a adoptar para alcanzar o Mercado Único Dixital, e a creación da plataforma Dixital4EU(Abre en nova xanela) , na que se poden expor as distintas propostas e tamén achegarse evidencias das barreiras que experimentan cidadáns e empresas para o desenvolvemento da súa vida dixital dentro do Mercado Único.

Os traballos da Comisión Europea para o desenvolvemento do Mercado Único Dixital arrincarán formalmente cun debate de orientación que celebrará o colexio de comisarios o 25 de marzo de 2015. Prevese que a publicación do documento estratéxico realícese o 6 de maio de 2015 en forma de comunicación da Comisión Europea. O Consello da Unión Europea de Telecomunicacións manterá un debate político sobre a comunicación da Comisión Europea na reunión que celebre o 12 de xuño de 2015 en Luxemburgo.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cooperación interadministrativa