accesskey_mod_content

Disponible el informe UNIVERSITIC 2014: “Situación actual de las Tecnologías de la Información en el Sistema Universitario Español”

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

16 xuño 2015

El informe realizado por la Comisión Sectorial TIC de la CRUE (Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas) realiza un análisis global y minucioso de las TI desde todos los puntos de vista. Para ello, se lleva a cabo un inventario detallado de los elementos TI presentes en los campus, se aborda un análisis de las buenas prácticas en la gestión de las TI y se valora cómo se gobiernan las TI en nuestras universidades a partir de una visión estratégica.

Atópase dispoñible o informe UNIVERSITIC 2014, elaborado pola Comisión Sectorial de Tecnoloxías da Información da CRUE (Conferencia de Reitores das Universidades Españolas). Na súa presentación, o presidente da CRUE, destacou a vital importancia “da contribución das Tecnoloxías da Información ás dúas principais misións da universidade: a docencia e a investigación”.

O encargado de presentar este informe foi o Presidente da Comisión Sectorial CRUE-TIC quen puxo de relevo a participación “63 universidades, que agrupan ao 84% dos estudantes do Sistema Universitario Español”.

Para alcanzar o detalle de información desexado, utilízase un catálogo de indicadores, composto por tres tipos de indicadores diferentes: os indicadores de descrición das TI; os indicadores de xestión das TI, e os indicadores de Goberno das TI.

Dentro dos indicadores de "Descrición das TI" atópase o Eixo 3: "Procesos de Xestión" onde se tratan os aspectos relacionados coa administración electrónica. Os obxectivos analizados foron "Dispor de aplicacións informáticas para os procesos de xestión universitaria", "Axilizar a atención aos usuarios utilizando novas tecnoloxías" e "Promover a administración electrónica". Algunhas das conclusións máis salientables son:

  • O 82% sobre un total de 51 procesos de xestión universitaria propostos por UNIVERSITIC conta cunha aplicación informática específica.
  • Sobre o total de 20 elementos propios da administración electrónica incluídos no catálogo UNIVERSITIC, un 60% están implantados. A evolución deste indicador é positiva, experimentando un aumento do 5,9% no último ano. 
  • O 48,4% dos procedementos administrativos (sobre un total de 7 procedementos analizados) están dispoñibles na sede electrónica. Se temos en conta as universidades que responderon en 2013 e 2014 compróbase como existe un aumento do 15,36%.

Os datos que ofrece o informe son moi importantes tanto para as universidades, dado que poden comparar a súa situación co resto e poden coñecer as boas prácticas postas en marcha noutras universidades, como para o tecido empresarial do sector TI xa que así coñecen de primeira man as fortalezas, carencias e demandas en TI das universidades o que lles permite adiantarse e adecuar as súas solucións a estas.

O futuro da educación está claramente marcado e influenciado polas TI, os datos facilitados polo informe UNIVERSITIC permiten que todo o Sistema Universitario Español poida mellorar e afrontar en mellores condicións o futuro próximo, xa que un uso adecuado e estratéxico das TI pode ofrecer unha vantaxe competitiva ás universidades españolas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica