Ademais, a institución provincial ten tecnicamente preparados xa as 115 sedes electrónicas correspondentes aos municipios menores de 5.000 habitantes para poder activalas en canto formalícese a aprobación dos documentos xurídicos que autorizan o funcionamento deste servizo.
Pódese emitir desde un certificado de empadroamento, unha licenza de obras ou presentar unha factura electrónica, aforrando tempo, diñeiro, evitando desprazamentos e reducindo custos ambiental inherentes ao uso de papel”.
250 trámites electrónicos e 100.000 euros de aforro
Con esta actuación, que afectará a unha poboación de 100.000 castellonencos, amplíase e mellora o servizo que a institución provincial viña prestando aos concellos de menos de 5.000 habitantes, pondo ao seu dispor máis de 250 trámites electrónicos que se poderán activar a vontade do propio concello.
Así, o aforro que suporá a aplicación deste sistema que impulsa a Deputación e que non supón ningún custo adicional para os concellos estímase en máis de 100.000 euros, tanto a Concellos, entidades e cidadáns.