accesskey_mod_content

A Xunta de Castela e León amplía e mellora o Rexistro de Facturas para facilitar o control interno, reducir trámites e informar máis os provedores.

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

28 outubro 2014

O Consello de Goberno aprobou un decreto que mellora o Rexistro de Documentos a Pagar da Xunta, que se amplía coa creación do novo Rexistro Contable de Facturas.

Con iso lógrase un triplo obxectivo: por unha banda, dotar dun mecanismo máis eficaz ao control interno; por outro, reducir trámites administrativos e, por último, incrementar a transparencia, xa que os provedores do Executivo autonómico poderán consultar a información sobre o estado dos seus expedientes cando o desexen.

A Xunta de Castela e León xestionou 541.992 facturas de provedores de bens ou servizos en 2013, das que por primeira vez 3.540 presentáronse telematicamente a través da Plataforma de Facturación Electrónica, que comezou a funcionar no segundo trimestre do ano.

Coa aprobación do decreto de hoxe este ‘almacén’ compleméntase co Rexistro Contable de Facturas, onde se anotarán a partir de agora as que teñan un importe superior a 5.000 euros.

Este cambio operativo, que cumpre co establecido na normativa básica estatal, supón unha vantaxe para a diminución da tramitación administrativa, posto que o procedemento interno pasa a estar dirixido na súa integridade pola Intervención da Comunidade, e establécese como punto xeral de entrada a Plataforma de Facturación Electrónica da Consellería de Facenda.

A principal funcionalidade do novo sistema é que permite canalizar toda a información sobre as facturas presentadas polos provedores nos rexistros administrativos, con independencia do soporte que utilizasen para iso. Na práctica, isto supón que poderán consultar de inmediato o seu estado de tramitación cando as remitiron electronicamente. No caso de que as entregaron en papel, poderán coñecer os mesmos datos con só formular unha solicitude.

O período medio de pago sitúase en 28,97 días en setembro.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Empresa
  • Servizos electrónicos
Subscríbeche á canle de youtube do OBSAE
 
Subscríbeche á canle de youtube do OBSAE