accesskey_mod_content

A Xunta de Castela e León amplía e mellora o Rexistro de Facturas para facilitar o control interno, reducir trámites e informar máis os provedores.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

28 outubro 2014

El Consejo de Gobierno ha aprobado un decreto que mejora el Registro de Documentos a Pagar de la Junta, que se amplía con la creación del nuevo Registro Contable de Facturas.

Con iso lógrase un triplo obxectivo: por unha banda, dotar dun mecanismo máis eficaz ao control interno; por outro, reducir trámites administrativos e, por último, incrementar a transparencia, xa que os provedores do Executivo autonómico poderán consultar a información sobre o estado dos seus expedientes cando o desexen.

A Xunta de Castela e León xestionou 541.992 facturas de provedores de bens ou servizos en 2013, das que por primeira vez 3.540 presentáronse telematicamente a través da Plataforma de Facturación Electrónica, que comezou a funcionar no segundo trimestre do ano.

Coa aprobación do decreto de hoxe este ‘almacén’ compleméntase co Rexistro Contable de Facturas, onde se anotarán a partir de agora as que teñan un importe superior a 5.000 euros.

Este cambio operativo, que cumpre co establecido na normativa básica estatal, supón unha vantaxe para a diminución da tramitación administrativa, posto que o procedemento interno pasa a estar dirixido na súa integridade pola Intervención da Comunidade, e establécese como punto xeral de entrada a Plataforma de Facturación Electrónica da Consellería de Facenda.

A principal funcionalidade do novo sistema é que permite canalizar toda a información sobre as facturas presentadas polos provedores nos rexistros administrativos, con independencia do soporte que utilizasen para iso. Na práctica, isto supón que poderán consultar de inmediato o seu estado de tramitación cando as remitiron electronicamente. No caso de que as entregaron en papel, poderán coñecer os mesmos datos con só formular unha solicitude.

El periodo medio de pago se sitúa en 28,97 días en septiembre.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Empresa
  • Servizos electrónicos

0 Comentarios

Non hai comentarios