Co título "Calidade dos servizos públicos en tempos de austeridade" a Axencia de avaliación e calidade (AEVAL) acaba de publicar o Informe sobre a percepción da Calidade dos Servizos Públicos en España correspondente aos datos recolleitos durante 2013.
En este documento se aborda el análisis de la percepción de los españoles con respecto a distintas políticas y servicios públicos y su evolución en los últimos años. En concreto, en este año de austeridad, se estudia la importancia que los ciudadanos conceden a los servicios públicos y el grado de satisfacción con un abanico amplio de políticas y servicios sectoriales.
Como outros anos tamén se analizan en detalle as opinións e hábitos dos cidadáns en relación cos servizos públicos de carácter administrativo e coa administración electrónica. Por último, co obxectivo de propor melloras, detállanse, as actitudes da cidadanía cara ao importante programa de queixas e suxestións.
Descarga do Informe "Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade (2014)"
Consulta de todos os Informes sobre a percepción cidadá dos Servizos Públicos