O Observatorio de Accesibilidade Web é unha iniciativa posta en marcha no ano 2010 pola Dirección Xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica, co obxectivo de axudar a mellorar o grao de cumprimento en materia de accesibilidade dos portais da Administración (AGE, CCAA e EELL). Todo iso en coordinación coa Comisión Permanente do Consello Superior de Administración Electrónica e do Comité Sectorial de Administración Electrónica.
Tras a publicación da resolución do 2 de setembro de 2012 polo Ministerio de Industria, Turismo e Enerxía na que se especifica que a norma 139803:2012 substitúe á norma 139803:2004, as Administracións Públicas están a traballar no proceso de actualización ao novo estándar.
O Observatorio de Accesibilidade Web está a preparar novos materiais de axuda que sirvan de apoio para a aplicación do novo estándar. Actualmente xa se atopan dispoñibles:
- Descarga gratuíta da Norma UNE 139803:2012 . A Secretaría de Estado de Administracións Públicas subscribiu un acordo con AENOR AENOR para la distribución gratuita de esta norma a través del Portal de Administración Electrónica. Está prohibida la distribución de este documento por otros medios que no sean los autorizados por AENOR .
- Sección "Preguntas Frecuentes" sobre accesibilidade web totalmente actualizada ao novo estándar UNE 139803:2012
- Guía desenvolvida por INTECO "Cara a Páutalas WCAG 2.0" .
Durante os próximos meses iranse incorporando novos contidos que esperamos sexan de gran utilidade para todas as Administracións Públicas.
Ademais, os xestores de portais das administracións públicas poden solicitar formar parte da Comunidade Accesibilidade na que se comparten coñecementos desta temática.
0 Comentarios
Non hai comentarios