accesskey_mod_content

O Executivo canario aforra 1,2 millóns coa execución de trámites por Internet.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 xuño 2013

O 10,5% das xestións na Administración rexional son telemáticas.

Solicitar bolsas, cubrir impresos ou consultar procedementos son algúns dos trámites que os cidadáns poden realizar por Internet a través das sedes electrónicas do Executivo rexional. O emprego das novas tecnoloxías permitirá que a Administración canaria aforre este ano ao redor de 1,2 millóns de euros.

"O ano pasado o aforro orixinado pola xestión electrónica superou os 600.000 euros. Como este ano contamos con máis sedes, estimamos que ese aforro se duplique", comenta Roberto Moreno, director xeral de Telecomunicacións e Novas Tecnoloxías do Goberno de Canarias. As contías aforradas investiranse noutras partidas que o Executivo considere deficitarias.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos
  • Cidadán