accesskey_mod_content

Directorio Común de Unidades Orgánicas e Oficinas.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

03 xaneiro 2013

Peza crave para a interoperabilidade no intercambio de asentos rexistrais, facturas, documentos e expedientes electrónicos.

O amplo número de Administracións e activos de información asociadas ás mesmas (procedementos, rexistros, facturas, persoas, oficinas, documentos, expedientes etc.) obriga necesariamente a identificar os seus órganos e unidades para implementar correctamente os sistemas de información que os xestionan.
O artigo 9 do Esquema Nacional de Interoperabilidade marca a necesaria interoperabilidade dos diferentes Inventarios/Directorios e fixa un escenario de interoperabilidade cun Directorio Común, que estableza o modelo de información mínimo e a codificación única necesaria para que os sistemas das diferentes Administracións relaciónense entre si
O Directorio Común (DIR3) proporciona a relación xerárquica da estrutura das Administracións con codificación única, e é actualizado de forma corresponsable por todas as Administracións participantes. É dicir, o Directorio implementa un modelo de convivencia entre múltiples fontes de datos, de diferentes Administracións, de forma que todas convivan entre si e poidan beneficiarse unhas doutras. Pode consultar máis información respecto diso na Nota Técnica do OBSAE: Directorio Común de Unidades Orgánicas e Oficinas
A descrición detallada do servizo Directorio Común (DIR3) , a estrutura da información e as posibilidades de integración recóllense no Centro de Transferencia de Tecnoloxía (CTT) no Portal da Administración Electrónica.

  • Interoperabilidade