A Comisión para a Reforma das Administracións Públicas (CORA), creada mediante un acordo do Consello de Ministros, abre uns novos servizos para recoller as experiencias e as suxestións dos cidadáns sobre duplicidades administrativas e sobre as trabas burocráticas.
Dentro do Programa de Reformas do Goberno unha parte esencial refírese a a reforma das Administracións Públicas. España necesita unha Administración Pública austera e eficiente que sexa un valor competitivo para o noso país. É necesario, en consecuencia, racionalizar estruturas, procedementos e recursos. A esta vontade responde a Lei Orgánica de Estabilidade Orzamentaria e Sustentabilidade Financeira, que constitúe un fito na xestión dos recursos públicos ao establecer obxectivos concretos de gasto e endebedamento para todas as Administracións, así como a obriga de presentar plans dirixidos ao seu cumprimento e os correlativos mecanismos para asegurar a súa consecución.
Ademais da necesidade de abordar o estudo integral da reforma administrativa, é necesario dar cumprimento a dous mandatos:
- A última Conferencia de Presidentes das Comunidades Autónomas acordou a creación dun Grupo de Traballo, no seo da Conferencia Sectorial correspondente, que elabore un programa de racionalización administrativa, co fin de eliminar trabas burocráticas, simplificar normativa e procedementos e evitar duplicidades.
- No Programa para a Aplicación do Fondo de Liquidez para as Comunidades Autónomas previuse a creación, no seo do Consello de Política Fiscal e Financeira, dun grupo de traballo para acordar un código de boas prácticas para racionalizar o gasto e incrementar o aforro.
Faise necesario, por tanto, facer un estudo integral que dote a ambos os Grupos de traballo de propostas concretas e no que se aborde de forma integral toda a reforma das Administracións Públicas
0 Comentarios
Non hai comentarios