accesskey_mod_content

A correspondencia postal e o soporte papel desaparecerá nas relacións entre concellos e Goberno estremeño.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

09 abril 2013

As direccións xerais de Administración Local e Administración Electrónica de Estremadura están a elaborar unha ferramenta telemática destinada a que a correspondencia postal e o soporte papel desapareza nas relacións entre os concellos e a Administración rexional.

A aplicación permitirá a xeración, autorrelleno e arquivo de formularios, o rexistro da documentación, a creación automática de bases de datos, entre outras prestacións.

Antes de implantalo de maneira xeneralizada, a medida aplicarase en fase piloto coas comunicacións e notificacións entre Concello de Badaxoz e administración rexional coa intención de avaliar as súas debilidades e melloralo. A previsión é que a implantación sexa total ao longo do último trimestre deste ano.

Esta iniciativa vai redundar nun mellor funcionamento das administracións, reducindo os prazos na resposta do goberno rexional e a xestión de expedientes ou os espazos físicos destinados ao almacenamento, ademais dun "aforro considerable" en gastos de tramitación, gastos correntes e outro non cuantificables como os desprazamentos.

 

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Desenvolvemento de Sistemas, Aplicacións e Solucións Informáticas
  • Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos