accesskey_mod_content

Segunda fase da campaña Administración Electrónica.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

31 maio 2011

En marcha a segunda fase da campaña de información e divulgación da administración electrónica.

@dministración. Todos os servizos na túa man

A secretaria de Estado para a Función Pública, Consuelo Rumí e o delegado do Goberno en Andalucía, Luis García Garrido, presentaron hoxe en Almería a campaña nacional de información e divulgación para fomentar o uso dos servizos electrónicos da Administración Xeral do Estado (AGE) por parte da cidadanía e as empresas.

Coa lema “@dministración. Todos os servizos na túa man”, o Ministerio de Política Territorial e Administración Pública iniciou esta campaña o pasado 7 de marzo, e tras a paréntese electoral, renóvase co obxectivo de desenvolvela ata o mes de novembro.

A campaña ten como obxectivo dar un novo impulso ao uso dos servizos electrónicos e articúlase, entre outras accións, a través dun programa nacional de máis de 2.000 xornadas de divulgación para mostrar aos cidadáns de forma práctica, nas oficinas de expedición do DNIe e xefaturas de Tráfico, as posibilidades dos servizos electrónicos da administración. No caso de Andalucía, prevese a realización de 240 xornadas en todas as capitais de provincia desde hoxe e durante máis dun mes.

Un equipo de formadores mostrará os beneficios que supón o uso dos máis de 2.300 servizos da AGE que xa son accesibles telematicamente, e que representan o 99% dos trámites da administración estatal. Nestas sesións mostrarase, por exemplo, como utilizar o portal www.060.es(Abre en nova xanela) , onde están dispoñibles todos os servizos públicos electrónicos clasificados por materias e grupos de cidadáns. Ademais, está previsto que en todo o país entréguense de máis de 100.000 lectores de DNI electrónico e 140.000 folletos informativos sobre a iniciativa.

Tamén está prevista unha campaña publicitaria en liña, con anuncios en medios dixitais nos principais buscadores de Internet, así como promocións audiovisuais na canle Metro (Madrid e Barcelona) e no de Lotarías e Apostas do Estado (LAE).

Campaña de información e divulgación da administración electrónica.

  • O Ministerio de Política Territorial e Administración Pública pon en marcha a segunda fase da campaña de información e divulgación baixo a lema ‘@dministración. Todos os servizos na túa man’ para fomentar o uso dos servizos electrónicos entre a cidadanía
  • Na actualidade, o 99% dos trámites da Administración do Estado poden realizarse por medios electrónicos
  • En 2010, máis dun millón e medio de andaluces de entre 16 e 74 anos usaron a rede para comunicarse coas administracións públicas
  • España ocupa o noveno posto mundial e o quinto europeo neste ámbito, segundo o informe “e-Government 2010” da ONU

Seguro, rápido e sinxelo.

Coa e-Administración, os cidadáns obteñen información e acceden a servizos públicos electrónicos de forma segura, rápida, cómoda e sinxela desde calquera lugar e durante as 24 horas, os 365 días do ano. Desta forma, poténciase a eficacia das xestións, simplifícanse os procedementos burocráticos e redúcense tempos e cargas administrativas.

A través de internet pódense así realizar procedementos relacionados con certificados de vida laboral, nacemento, matrimonio e defunción, borradores da declaración da renda ou a pensión de xubilación. Tamén se pode solicitar a prestación por desemprego, acceder a ofertas de emprego, consultar datos do censo electoral ou os puntos do carné de conducir, así como realizar a declaración do IVE ou coñecer e efectuar os trámites administrativos para crear unha empresa, por citar só algúns exemplos.

No ámbito da vivenda, pódese solicitar unha nota simple da propiedade e consultar datos catastrais. Ademais, a e-Administración permite presentar denuncias ante a Policía e solicitar citas previas para a renovación do DNI e o pasaporte. Igualmente, os mozos poden optar a bolsas e axudas educativas.

Estes e outros servizos están dispoñibles en www.060.es www.060.es(Abre en nova xanela) . Desde esta páxina web pódese acceder tamén ao microsite da campaña http://masdestacados.060.es(Abre en nova xanela) cos 20 servizos máis solicitados polos cidadáns e cun espazo directo para acceder aos trámites e procedementos que máis demandan e utilizan.

Uso dos servizos telemáticos en Andalucía.

En 2010, máis dun millón e medio de persoas que residen en Andalucía usaron a rede para comunicarse coas administracións públicas, segundo o Instituto Nacional de Estatística (INE). Deles, o 42,5% fíxoo para obter información de páxinas web da Administración; o 25,5% para descargar formularios oficiais e o 18,7% para enviar formularios cubertos.

No ámbito empresarial andaluz, máis do 65% das empresas con conexión a internet interactuaron en 2009 coa Administración pública a través da rede. Delas, o 58,7% obtiveron información por medios electrónicos, o 60,5% descargaron formularios oficiais e case o 46% devolveron cuberta esta documentación.

En canto ao número de DNI-e expedidos, a nivel nacional xa hai máis de 21 millóns de cidadáns que teñen o novo cartón de identificación. A identificación dixital constitúe un dos alicerces da Administración Electrónica e garante á cidadanía plena confidencialidade e seguridade no desenvolvemento de procedementos e tramitacións dos servizos públicos.

Eapaña, entre os países máis avanzados.

El informe “e-Government” de la ONU del 2010 revela que el desarrollo de la Administración Electrónica en España ha registrado una notable evolución en los últimos años, que nos sitúa en una destacada posición en el contexto internacional. Del puesto 39 que ocupaba nuestro país en 2005 se ha pasado a la novena posición mundial y la quinta a nivel europeo en e-Administración. El estudio mide el nivel de implantación de servicios electrónicos, desarrollo de infraestructuras de telecomunicaciones, así como el capital humano cualificado en esta materia. Nuestro país se sitúa además en la quinta posición mundial en eficacia, funcionalidad y operatividad de los portales de servicios públicos de acceso telemático.

Por outra banda, a avaliación realizada pola Comisión Europea en decembro de 2010 confirma tamén o progreso dos servizos públicos telemáticos en España. Así, o nivel de dispoñibilidade e sofisticación dos 20 servizos electrónicos básicos supera a media da UE.

  • Servizos electrónicos