accesskey_mod_content

Eventos

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

AMETIC-Congreso sobre Factura electrónica

  • Salón de actos da SETSI. Calle Capitán Haya, 41 Madrid
  • 25 novembro 2014

A poucos meses da data tope do 15 de xaneiro de 2015, que obriga a emitir facturas electrónicas cara á Administración e en determinados sectores de actividade de especial relevancia para a economía do país, AMETIC organiza o seu Congreso sobre Factura Electrónica que se desenvolve no punto de inflexión para coñecer cal é a situación real do cambio.

A Lei 25/2013 definiu un camiño que permitirá dar un impulso significativo á xestión das facturas, ademais de mellorar a produtividade e eficiencia das empresas do país. Abordar o cambio só para cumprir coa obrigatoriedade é desaproveitar as vantaxes que outras empresas xa están a obter.

OBXECTIVOS
O Congreso de Factura Electrónica de AMETIC constitúe un acontecemento que permite coñecer o estado da factura electrónica a nivel nacional.

Ao longo da xornada desenvolveranse relatorios, mesas redondas, e debates ao redor da factura electrónica, todas elas de gran relevancia no momento clave de celebración do congreso.

A QUIÉN VA DIRIGIDO
Directivos de empresas e organizacións que sexan provedores da Administración pública, tanto Xeral, como autonómica ou local.
Profesionais que desenvolvan funcións técnicas, comerciais ou de xestión, que desexen coñecer máis sobre a factura electrónica.
Funcionarios da Administración que desexen ampliar coñecementos sobre o sector tecnolóxico.
Situación de las AAPP e o Impulso da Lei 25/2013

A obrigatoriedade do uso da factura electrónica non só ha implicados cambios no sector privado e o sector público. A Administración está a realizar un gran esforzo para asimilar e realizar os cambios oportunos para estar en disposición de recibir factura electrónica de acordo aos requisitos establecidos na normativa actual.

Os diferentes niveis, tamaño e variedade da Administración en España fixeron que a decisión de como abordar este proxecto sexa diferente. Este módulo permitiralle coñecer como se ha ido realizando o cambio tanto na Administración Xeral de Estado como na autonómica e local, ademais de contar cunha foto da situación así como dos diversos casos que se están dando e que afectan á súa empresa.

Claves do cambio.
Abordar un proxecto de factura electrónica na situación actual implica tomar en conta algunhas variables. Neste módulo algúns expertos na material contaranlle o imprescindible para sacar o máximo partido do cambio.

A Interoperabilidade e a capacidade de comunicar con todos os puntos e a súa diversidade, controlar a información adicional e características puntuais que solicitan as entidades tanto do sector privado como público (DIR3...) para xestionar as súas facturas, así como, a necesidade de contar cun servizo de factura electrónica global, son, entre outras, algunhas das claves que lle serán mostradas.

Mesa de Debate: Sectores obrigados a emitir facturas.
A Lei 25/2013 conta entre os seus textos cun gran cambio que afecta de forma directa ás empresas de determinados sectores de actividade. As Entidades financeiras e de seguros, Utilities (gas, electricidade e auga), telcos, axencias de viaxes, transportes de viaxeiros, comercio polo miúdo… estas obrigadas a traballar con factura electrónica tamén.

Este módulo permitiralle coñecer desde o punto de vista do sector privado como están a abordar este cambio e como pode afectar a posibilidade de multas por incumprimento.

Moderado por la CEOE contaremos con varios casos de empresas dos sectores afectados.

Ao redor da factura (tecnoloxía e outros documentos)
A factura electrónica é un cambio cunha importante variante tecnolóxica. Neste módulo poderase comprobar como se abordou a integración cos sistemas de información ou ERPs así como a tecnoloxía e iniciativas que puxo en marcha a Administración para conectar e enviar facturas aos diferentes puntos de entrada.

De igual maneira non esqueceremos que a factura é outro documento máis na relación coa Administración e cos seus clientes e provedores. Saberemos como outras empresas xa aproveitaron este cambio para ampliar o intercambio de documentos.

Axenda provisional(Abre en nova xanela)          Inscricións(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)

  • Empresa
  • Servizos electrónicos
  • Cooperación interadministrativa