A Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP) pon en marcha a Oficina para a Transformación e Impulso ao Despregamento Dixital (OTIDD)

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

08 febreiro 2023

A Oficina para a Transformación e Impulso ao Despregamento Dixital (OTIDD) presentouse o pasado 2 de febreiro nun acto que tivo lugar na sede da FEMP. Este novo servizo asesorará aos gobernos locais en materia de extensión das novas comunicacións ultrarrápidas.

A Oficina para a Transformación e Impulso ao Despregamento Dixital ( OTIDD ) é o novo servizo que a Federación Española de Municipios e Provincias puxo en marcha para asesorar aos Gobernos Locais en materia de despregamentos das novas comunicacións ultrarrápidas (fundamentalmente fibra e 5G).

Os seus obxectivos prioritarios céntranse en:

• Axudar a resolver as dúbidas técnicas, xurídicas e procedimentais que os Concellos poidan ter con relación ao despregamento de infraestruturas de alta conectividade, así como asesorar aos Gobernos Locais na implantación da nova Lei Xeral de Telecomunicacións, lei 11/ 22 do 28 de xuño.
  • Axudar a reducir “a chamada fenda dixital” e que o despregamento das novas redes de alta conectividade chegue ao conxunto da cidadanía independentemente da zona xeográfica onde vivan.
  • Facilitar ferramentas e procedementos que sirvan de axuda ás Entidades locais para axilizar e optimizar os despregamentos dixitais nos seus municipios.

Para iso creouse a páxina web www.otidd.femp.es(Abre en nova xanela) na que se irá subindo información de todas aquelas cuestións relacionadas con normativa, informes, requisitos técnicos, xornadas e calquera outra noticia sobre os despregamentos de redes de alta conectividade (fibra e 5g) que sexan de interese para as Entidades locais. Así mesmo, habilitouse un formulario de contacto para poder comunicar as incidencias e dúbidas técnicas relacionadas con estes aspectos.

As imaxes do acto atópanse dispoñibles para descarga (Abre en nova xanela)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Información e datos do sector público