O W3C relánzase como unha organización sen fins de lucro de interese público

• Escoitar
  • Copiar

01 febreiro 2023

La nueva organización conserva el objetivo central y la misión de guiar la web mediante el desarrollo de estándares web abiertos con contribuciones de sus miembros, el personal y la comunidad internacional.

Desde su fundación hace casi tres décadas por el inventor web Sir Tim Berners-Lee, el Consorcio World Wide Web (W3C) ha desarrollado los estándares técnicos fundamentales sobre los que ha florecido la web.

Consorcio Web(Abre en nova xanela)  ten un historial de entrega de estándares recoñecidos a nivel mundial, incluídos HTML e CSS sobre os que se constrúe a web. O W3C e os seus membros lograron avances de importante valor social e económico: case cincocentos estándares abertos impulsaron a creación de 2 mil millóns de sitios web. O Consorcio tamén foi fundamental no xurdimento de fenómenos transformadores como as redes sociais, o comercio electrónico, o vídeo na web, as videoconferencias, que transformaron todas as nosas vidas. O traballo de W3C empodera ás persoas con discapacidades para que accedan á web, admite sitios web en idiomas e culturas de todo o mundo e mellora a seguridade web a través dunha forte autenticación. Estos éxitos son posibles porque os estándares do W3C poden ser utilizados por calquera persoa e sen custo algún grazas á política de patentes do W3C libre de regalías.

Cuando el Consorcio se estableció y funcionó bien, Sir Tim pudo enfocarse en otra parte y fundó otras organizaciones como World Wide Web Foundation, Open Data Institute London y su nueva capa de la web, Solid Protocol, y la compañía Inrupt trayendo a buen puerto. Sir Tim se ha alejado gradualmente de la participación directa en la mayoría de las decisiones del W3C. Hoy, para garantizar que la visión de Sir Tim continúe, conserva un puesto permanente en la Junta Directiva y ha estado defendiendo y apoyando activamente la evolución de la organización que fundó.

Maiores medios, unha gobernación máis forte están a alimentar a necesidade de cambio

Más allá de los cambios incrementales que a lo largo de los años permitieron que Web Consortium se mantuviera al día con las tecnologías y los usos en evolución de la web, la estructura recientemente adoptada ofrece una mayor transparencia y responsabilidad, y una mayor capacidad de respuesta a los rápidos cambios.

A nova estrutura permitirá a continuidade e un maior desenvolvemento do Consorcio. También pon a gobernación en primeiro plano. Unha  Xunta Directiva(Abre en nova xanela)  con mayoría de miembros del W3C guiará las operaciones y la dirección estratégica, con el objetivo de generar informes más claros, una mayor transparencia y una cooperación global continua, incluso con nuevos socios internacionales de los  antigos anfitrións(Abre en nova xanela) .

Como se esixe a todas as organizacións sen fins de lucro 501(c)(3), os nosos estatutos e unha serie de documentos serán públicos, como documentos fiscais e estados financeiros específicos que revelen as nosas actividades operativas, balances, estado de fluxos de efectivo, e estado de resultados. Os nosos estados financeiros serán auditados anualmente por un auditor externo independente.

Preservar o proceso de desenvolvemento de estándares de clase mundial

Continuarase utilizando o noso proceso probado de desenvolvemento de estándares.

Os procesos do W3C promoven a equidade e permiten o progreso. O noso traballo de estándares seguirá realizándose abertamente, baixo o  Documento de Proceso do W3C e  a Política de Patentes do W3C(Abre en nova xanela)  libre de regalías , con achegues da comunidade en xeral. As decisións seguiranse tomando por consenso. A dirección técnica e as recomendacións seguirán requirindo revisión por parte dos membros do W3C, grandes e pequenos. A Xunta Asesora seguirá guiando a mellora do Documento de Proceso impulsada pola comunidade. O Grupo de Arquitectura Técnica continuará como a máxima autoridade en materia técnica.

Su visión para el futuro es una red que sea verdaderamente una fuerza para el bien. Una World Wide Web verdaderamente internacional y más inclusiva, más respetuosa con sus usuarios. Una red que apoya la verdad mejor que la mentira, las personas más que las ganancias, la humanidad más que el odio. Una web que funciona para todos y por todos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa