Guía para a solicitude de subvencións para a dixitalización das entidades locais de menos de 50.000 habitantes

• Escoitar
  • Copiar

02 setembro 2022

As entidades locais de menos de 50.000 habitantes poden solicitar ata o 15 de decembro as subvencións para os seus proxectos de transformación dixital e modernización no marco do Plan de Recuperación.

O Ministerio de Política Territorial convoca, mediante a Orde Ministerial TER/836/2022(Abre en nova xanela) , subvencións por importe de 154.508.061,23 euros para a transformación dixital e modernización das administracións de entidades locais con menos de 50.000 habitantes, excepto municipios que sexan capital de provincia, e das cidades de Ceuta e Melilla,  no marco do Compoñente 11 do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR), e como parte das actuacións previstas no Eixo 3 do Plan de Dixitalización das Administracións Públicas 2021-2025 .

Esta convocatoria se dirige a la financiación de proyectos que permitan a las entidades locales mejorar la eficiencia y eficacia de los empleados públicos, que impulsen la reutilización de los servicios y soluciones digitales y promuevan el uso activo de las tecnologías emergentes en el despliegue de nuevos servicios digitales, con el objetivo general de reducir la brecha digital.

Os proxectos deberán estar aliñados co Compoñente 11 do PRTR, e en particular co seu Investimento 3 de Transformación Dixital e Modernización do Ministerio de Política Territorial, do Ministerio de Facenda e Función Pública, e das Administracións das Comunidades Autónomas e as Entidades locais, así como coa Estratexia España Dixital 2026, o Plan de Dixitalización das Administracións Públicas 2021-2025 e outras accións de modernización dirixidas ao sector público.

O Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, a través da Secretaría Xeral de Administración Dixital, colaborará co Ministerio de Política Territorial na tramitación das axudas a través da valoración técnica dos proxectos presentados, e ofrece unha guía coas características técnicas dos proxectos financiables(Abre en nova xanela) , que detalla o marco e formato ao que deberán axustarse, as actuacións financiables que poderán incluír, así como un modelo para o resumo executivo que deberá incluírse na solicitude.

Las solicitudes deberán presentarse exclusivamente por vía electrónica a través de la sede electrónica do Ministerio de Política Territorial(Abre en nova xanela) . O prazo de presentación termina ás 15:00 horas do 15 de decembro de 2022.

Con el objetivo de dar soporte a las entidades locales en este proceso y resolver las dudas que puedan plantear las EELL para la definición y presentación de sus proyectos y la solicitud de las subvenciones, la Secretaría General de Administración Digital se pone a disposición un servicio de soporte con el que se puede contactar mediante un formulario en liña(Abre en nova xanela)  o través del teléfono 673040069, de lunes a viernes, en horario de 8:00 a 19:00 horas.

• Cooperación interadministrativa
  • Desenvolvemento de Sistemas, Aplicacións e Solucións Informáticas