Arquitectura e marco de referencia da identidade dixital europea

• Escoitar
  • Copiar

28 febreiro 2022

O grupo de expertos eIDAS adopta un documento-esquema sobre o concepto EUDI Wallet e publícao para recibir comentarios das partes interesadas.

O 3 de xuño de 2021, a Comisión Europea(Abre en nova xanela) adoptó una Recomendación en la que se pedía a los Estados miembros que trabajaran en el desarrollo de una caja de herramientas que incluyera una arquitectura técnica y un marco de referencia (ARF), un conjunto de normas y especificaciones técnicas comunes y un conjunto de directrices comunes y mejores prácticas.

A Recomendación especifica que estes resultados servirán de base para a aplicación do Regulamento marco europeo de identidade dixital unha vez adoptado, sen que o proceso de desenvolvemento da Caixa de Ferramentas interfira ou prexulgue o proceso lexislativo.

O esquema adoptado o 22 de febreiro de 2022 proporciona unha descrición resumida da visión do grupo de expertos eIDAS do concepto de MONED EUDI Wallet, que inclúe:

• obxectivos da carteira EUDI,
  • roles dos actores do ecosistema,
  • os requisitos funcionais e non funcionais da carteira, e
  • bloques de construción potenciais.

O esquema non é obrigatorio. Só serán obrigatorios o Regulamento marco europeo sobre a identidade dixital adoptado definitivamente e os actos delegados e de execución adoptados en virtude da este base xurídica.

Rexístrache na plataforma Futurium (Abre en nova xanela) para proporcionar os teus comentarios ou consulta o documento adxunto.

Marco de Referencia e Arquitectura da Identidade Dixital Europea - Resumo (Descarga PDF)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Identidade e Firma electrónica