Actualizado o Prontuario de ciberseguridade para entidades locais

• Escoitar
  • Copiar

21 decembro 2022

Ya está disponible en el portal del Esquema Nacional de Seguridad, la última versión del Prontuario de ciberseguridad para EELL en el que se aborda la problemática de la ciberseguridad a nivel local y el cumplimiento del ENS

O Centro Criptolóxico Nacional ( CCN ) e a Federación Española de Municipios e Provincias ( FEMP ) actualizaron o documento “ Prontuario de ciberseguridade para EELL(Abre en nova xanela) ” no que se aborda a xestión da ciberseguridade a nivel local e o cumprimento do Esquema Nacional de Seguridade.

O propósito do documento é dobre, en primeiro lugar, mostrar de maneira clara e concisa aos responsables das entidades locais a realidade dos riscos e ameazas que emanan do ciberespazo e, en segundo lugar, sinalar as garantías que ofrece o Esquema Nacional de Seguridade, de obrigada observancia por parte de todas as entidades locais, así como esbozar un catálogo dos requisitos e responsabilidades máis significativas que os responsables públicos deben ter en conta para garantir a seguridade da información tratada e os servizos prestados.

O documento inclúe un capítulo dedicado á problemática da ciberseguridade a nivel local. A seguir, o capítulo 4 detalla os requisitos necesarios para o cumprimento do Esquema Nacional de Seguridade neste tipo de entidades.

O capítulo 5 detalla os órganos necesarios e complementarios para a xestión da ciberseguridade e, finalmente, o capítulo 6 está dedicado á prestación de servizos externos e a súa adecuación ao ENS .

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Seguridade e Protección de Datos