accesskey_mod_content

Enquisa sobre o uso da Intelixencia Artificial no sector público

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 abril 2021

Exprese a súa opinión ata o 15 de maio de 2021 sobre o uso da IA no sector público

As solucións de intelixencia artificial (IA) teñen ciclos de retorno máis curtos e enriquecidos para todos os niveis de gobernación, o que proporciona a oportunidade de acelerar, mellorar a eficiencia e a eficacia da prestación de servizos.

Con todo, debemos comprender mellor os obxectivos, factores impulsores, desafíos e impacto de calquera solución de IA aplicada no Sector Público.

Aprendizaxe entre pares

A participación de todos os interesados pertinentes é particularmente importante para unha mellor comprensión do potencial uso e o impacto da IA para o sector público. Tendo  isto en conta, AI Watch estableceu e coordinou relacións con representantes dos Estados membros e un grupo de expertos, procedentes de ambientes académicos, os think tanks e a industria que traballan na IA para o sector público.

O obxectivo de AI Watch é recompilar a información que non sería posible doutra maneira e ter información de primeira man sobre os procesos e o impacto, así como identificar casos de estudos adecuados de IA, para unha análise detallada tanto cualitativo como cuantitativo mediante a participación de expertos, partes interesadas e representantes dos Estados membros como parte da "Xunta Directiva do Plan de Acción de Administración Electrónica" nun proceso de aprendizaxe mutua. 

Enquisa

Esta enquisa sobre o uso da Intelixencia Artificial no sector público forma parte desta iniciativa e a información recompilada axudaranos a preparar unha  folla de ruta en apoio do uso da Intelixencia Artificial por parte das Administracións Públicas en Europa. 

Enlace á enquisa

Fonte orixinal da noticia

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos