Publicada a oitava edición do informe do Sector Infomediario

• Escoitar
  • Copiar

25 marzo 2020

La Asociación Multisectorial de la Información (ASEDIE) ha publicado una nueva edición del informe del Sector Infomediario. Este informe examina la evolución de las empresas reutilizadoras de datos del sector público y/o privado. Para ello analizan una serie de indicadores como número de empresas, volumen de ventas o número de empleados.

Nesta edición do Informe o Sector Infomediario , ASEDIE identificou 764 empresas dedicadas ao sector infomediario, un 9,6% máis que na edición anterior. A distribución destas empresas por subsector de actividade segue sendo similar, principalmente dedicadas á información xeográfica (22%), aos estudos de mercado (21%) e ao sector económico-financeiro (20%).

O informe destaca o dinamismo deste sector. Cifra o crecemento do sector infomediario nun 7%, por encima do 3,5% de crecemento do PIB nacional. Tamén destaca o aumento no número de empregados do sector nun 3,1%. Outros datos de relevancia que recolle este informe son os seguintes: O volume de vendas cífrase en 2.045.732.378 €; o capital subscrito destas empresas é de 346.867.065 € e o seu beneficio neto 92.082.918 €.

Ademais, o informe recolle dúas enquisas, unha realizada a empresas infomediarias e outra a representantes do sector público para ter unha visión global do ecosistema da información. Da primeira destaca que destas compañías que tratan datos, o 73% utilizan tanto fontes de datos públicas como privadas para elaborar os seus produtos ou servizos; un 23% utiliza exclusivamente datos públicos e un 4% só datos privados. Respecto dos retos aos que se enfrontan céntranse na análise de datos, seguido polo Big Data  e a apertura de novas fontes de datos. Por outra banda, canto ás barreiras para a reutilización, as máis mencionadas son a diferente dispoñibilidade de información pública entre Comunidades Autónomas ou Concellos e a desactualización da información.

Na enquisa a representantes do Sector Público de Comunidades Autónomas ponse de manifesto  que a maioría das CCAA teñen en conta a demanda para priorizar a apertura de datos. Por outra banda, como iniciativas para fomentar a apertura de datos, destacan a difusión de casos de éxito e a formación, e en canto á principal barreira para a maioría das CCAA é fundamentalmente técnica.

Para finalizar o informe tamén recolle unha serie de casos de éxito de empresas infomediarias e exemplos de boas prácticas do sector público.

Asedie, Fuente da noticia(Abre en nova xanela)

• Infraestruturas e servizos comúns