Este martes, 30 de outubro, comeza o prazo para que todos os organismos do sector público actualicen ou inclúan por primeira vez os seus datos na plataforma INES, Informe Nacional do Estado de Seguridade. Así o esixe o artigo 35 do Real Decreto 3/2010, do 8 de xaneiro , por el que se regula el Esquema Nacional de Seguridad (ENS), que establece la obligación de evaluar regularmente el estado de la seguridad de los sistemas de las Tecnologías de la Información y la Comunicación del sector público y la necesidad de establecer un sistema de medición.
Nesta nova campaña, o Centro Criptolóxico Nacional quere facer fincapé en que a Certificación de Conformidade é de aplicación obrigatoria a de os sistemas de información de categoría Media ou Alta do sector público, e voluntaria no caso de sistemas de información de categoría Básica.
Para facilitar a carga de datos, o CCN puxo a disposición de todos os organismos a actualización do curso de INES en liña , así como a actualización da Guía 824 Informe Nacional do Estado de Seguridade dos Sistemas TIC e a Guía 844 Manual de INES . cuyo objetivo es proporcionar al usuario información sobre el uso de INES y su acceso.