accesskey_mod_content

Premio de Nacións Unidas ao Servizo Público (UNPSA) 2017

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

19 xaneiro 2017

Hasta el próximo 28 de febrero está abierto el plazo de presentación de nominaciones al Premio de Servicio Público de las Naciones Unidas es el más prestigioso reconocimiento internacional a la excelencia en el servicio público. Se premian los logros creativos y las contribuciones de las instituciones de servicio público que conducen a una administración pública más eficaz y sensible en los países de todo el mundo. 

El Premio de Naciones Unidas al Servicio Público (United Nations Public Service Awards, UNPSA) es el más prestigioso reconocimiento internacional a la excelencia en el servicio público. Se premian los logros creativos y las contribuciones de las instituciones de servicio público que conducen a una administración pública más eficaz y sensible en los países de todo el mundo. A través de un concurso anual, los Premios de las Naciones Unidas al Servicio Público promueven la labor, la profesionalidad y la visibilidad del servicio público.

As Nacións Unidas ha iniciado o prazo para aceptar candidaturas(Abre en nova xanela) para os Premios UNPSA 2017, prazo que estará aberto ata o 28 de febreiro de 2017.

En 2017, as candidaturas para os premios divídense en tres categorías:

  • Integración dos máis pobres e vulnerables a través de servizos inclusivos e de participación.
  • Promoción da transparencia, a rendición de contas e a integridade no servizo público.
  • Innovación e excelencia na prestación de servizos de saúde.

Os premios serán entregados o 23 de xuño de 2017, durante a celebración do Foro de Nacións Unidas sobre o Servizo Público, que terá lugar en Holanda. O 23 de xuño é o Día do Servizo Público das Nacións Unidas, cuxa finalidade é celebrar "o valor e a excelencia que o servizo público teñen para a sociedade; destacar a contribución dos servizos públicos no proceso de desenvolvemento; recoñecer o traballo dos funcionarios públicos, e estimular aos mozos a seguir carreiras no sector público". Desde a primeira entrega dos premios no 2003, Nacións Unidas recibiu un número crecente de nomeamentos de todo o mundo.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela) .

  • Goberno aberto, Informes e Estudos
  • Cidadán