O Comité Técnico Estatal da Administración Xudicial Electrónica constata o avance da Xustiza dixital

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

19 outubro 2016

Na última reunión da Comisión Permanente do Comité Técnico Estatal da Administración Xudicial Electrónica (CTEAJE) abordáronse diferentes asuntos relacionados coa Xustiza dixital para constatar os seus avances e expor liñas de actuación de face ao futuro.

La Comisión Permanente del Comité Técnico Estatal de la Administración Judicial Electrónica (CTEAJE) mantuvo el día 18 de este mes, en Oviedo, su noveno encuentro, al que asistieron el secretario general de la Administración de Justicia y presidente de la Comisión Permanente, Antonio Dorado, además de otros altos cargos del Ministerio de Justicia, así como representantes del Consejo General del Poder Judicial, de la Fiscalía General del Estado, y de las comunidades autónomas de Andalucía, Aragón, Asturias, Canarias, Cantabria, Cataluña, Galicia, La Rioja, Madrid, Navarra, País Vasco y Valencia.

En esta reunión se han abordado diferentes asuntos relacionados con la Justicia digital para constatar sus avances y exponer líneas de actuación de cara al futuro. Por un lado, se ha estudiado el plan de seguimiento de las comunicaciones electrónicas, de las que a día de hoy se han realizado más de 52 millones, y el balance de su implantación, así como la situación del Expediente Judicial Electrónico en España.

Así mesmo, analizáronse as propostas de creación das sedes xudiciais electrónicas de Canarias, Cantabria e Navarra, e a iniciativa para a estandarización dos Códigos Seguros de Verificación das administracións de Xustiza, que permitirá facilitar e axilizar a súa cotejo tanto a profesionais como a cidadáns.

En cuanto a la estandarización de los formularios únicos de entrada en materia de comunicaciones electrónicas, este encuentro ha servido para tratar la homogeneización de esos documentos en el orden penal, tal y como se hiciera previamente en los órdenes civil y social y en el contencioso-administrativo.

La secretaria de Estado de Justicia ha señalado la necesidad de construir entre todos un sistema de gestión procesal compartido que incluya la transferencia tecnológica para evitar duplicidades a la hora de desarrollar nuevas aplicaciones y poder trabajar de forma integrada.

Así mesmo, lembrouse o fito que marca a Lei de Axuizamento Civil de face ao 1 de xaneiro de 2017, data na que se estende a obriga de comunicarse de forma electrónica coa Administración de Xustiza a outros actores institucionais e profesionais como Forzas e Corpos de Seguridade do Estado, servizos sanitarios institucións penais e persoas xurídicas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos