Vía Abierta. Interoperabilidade nas Administracións Públicas Catalás

• Escoitar

04 febreiro 2015

En 2014, 484 entes públicos han estado en disposición de acceder a datos y documentos de otras administraciones habiendo consumido casi 15 millones de ellos.

O Consorcio AOC de Cataluña acaba de publicar un resumo dos indicadores de uso dos seus servizos en 2014. Segundo indican, 2014 foi un ano en que os servizos de AOC seguiron crecendo tanto en volume de usuarios como nos seus usos. Ademais, os índices de dispoñibilidade mantivéronse na súa maioría por encima dos valores fixados como óptimos. Desde a seguinte ligazón, pode acceder ao documento de resumo dos indicadores dos servizos AOC de 2014 (Abre en nova xanela) .

Algúns aspectos a destacar son:

Trámites interadministrativos

22.661 usuarios. 2.128 entes cataláns están en disposición de enviar ou recibir trámites telematicamente. Durante 2014 enviáronse 404.284 trámites, un aumento importante respecto dos máis de 280.000 de 2013. Os principais usuarios foron, por esta orde, o Departamento de Territorio e Sustentabilidade da Generalitat, a Deputación de Xirona, o Consorcio AOC, e as Sindicatura de Contas e de Greuges. Por outra banda, como envíos máis utilizados atopamos a "Comunicación de queima de axentes rurais" do Departamento de Agricultura, Gandaría, Pesca, Alimentación e Medio Rural e o "Envío de información, escritos e documentos".

Vía Abierta

Este 2014, 484 entes públicos estiveron en disposición de acceder a datos e documentos doutras administracións; destes, 395 son concellos. O consumo total de datos e documentos foi de 14.739.390, superando por máis de 2'5 millóns o consumo de 2013.

Os servizos máis consultados foron, en primeiro lugar, os datos de renda da AEAT, seguidos do Título de Familia Numerosa, as prestacións sociais públicas do INSS, os datos dos padróns municipais de habitantes e o Rexistro de Vehículos e Condutores. Pola súa banda, os principais consumidores foron a Xeneralidade de Cataluña con máis de 7'8 millóns de consultas. Despois temos o Instituto Municipal de Facenda do Concello de Barcelona e do ORGT da Deputación de Barcelona. Canto aos fins de consulta, cabe destacar que máis do 45% foron para "axudas, subvencións e bolsas".

Máis información e indicadores na fonte orixinal da noticia (Abre en nova xanela)

• Interoperabilidade e Normalización