A Deputación de Cidade Real garante a implantación da Administración electrónica en toda a provincia

• Escoitar

14 xaneiro 2015

O deputado provincial ha presentado o catálogo de servizos telemáticos ofrecidos a todos os concellos e á cidadanía.

Destacou o progresivo incremento dos trámites electrónicos integrais e asegurou que desde 2010 a 2014 elaborouse en Sede Electrónica un catálogo de servizos de administración desde o que fose factible poder pedir "desde un certificado de empadroamento, unha licenza de obras ou presentar unha factura electrónica, aforrando tempo, diñeiro, evitando desprazamentos e reducindo custos ambiental inherentes ao uso de papel".

El sistema que impulsa la Diputación Provincial ha permitido ahorrar en los últimos meses a los ayuntamientos, entidades y ciudadanos más de 125.000 euros. Como ejemplo, el diputado ha señalado que en el primer semestre de 2014, más del 95 por ciento de los documentos, alrededor de 23.300, que se ha presentado en los diferentes departamentos y servicios se ha realizado a través de firma electrónica. Incluso ha matizado que a 30 de noviembre del pasado año, en lo que se refiere al registro de salida, 48.800 documentos, el 95,23 por ciento, han sido firmados de manera electrónica, lo que significa que tan solo el 5 por ciento restante, 2.094 documentos, se han tramitado de forma tradicional.

Outro dato que avala a implantación da administración electrónica, segundo puxo de manifesto o deputado provincial, é que, a falta de contabilizar o último mes do pasado exercicio, practicáronse 30.975 notificacións, o 70,55 por cento, a través da ferramenta "Comparece", e que no rexistro de entrada recibíronse por vía telemática 43.238 documentos, o 58,78 por cento. "Unha materia que temos pendente porque aínda existen 30.324 os documentos recibidos en papel", lamentouse o deputado.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa
  • Servizos electrónicos