accesskey_mod_content

A Xunta de Castela e León amplía e mellora o Rexistro de Facturas para facilitar o control interno, reducir trámites e informar máis os provedores.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

28 outubro 2014

O Consello de Goberno aprobou un decreto que mellora o Rexistro de Documentos a Pagar da Xunta, que se amplía coa creación do novo Rexistro Contable de Facturas.

Con iso lógrase un triplo obxectivo: por unha banda, dotar dun mecanismo máis eficaz ao control interno; por outro, reducir trámites administrativos e, por último, incrementar a transparencia, xa que os provedores do Executivo autonómico poderán consultar a información sobre o estado dos seus expedientes cando o desexen.

La Junta de Castilla y León gestionó 541.992 facturas de proveedores de bienes o servicios en 2013, de las que por primera vez 3.540 se presentaron telemáticamente a través de la Plataforma de Facturación Electrónica, que comenzó a funcionar en el segundo trimestre del año.

Coa aprobación do decreto de hoxe este ‘almacén’ compleméntase co Rexistro Contable de Facturas, onde se anotarán a partir de agora as que teñan un importe superior a 5.000 euros.

Este cambio operativo, que cumpre co establecido na normativa básica estatal, supón unha vantaxe para a diminución da tramitación administrativa, posto que o procedemento interno pasa a estar dirixido na súa integridade pola Intervención da Comunidade, e establécese como punto xeral de entrada a Plataforma de Facturación Electrónica da Consellería de Facenda.

La principal funcionalidad del nuevo sistema es que permite canalizar toda la información sobre las facturas presentadas por los proveedores en los registros administrativos, con independencia del soporte que hayan utilizado para ello. En la práctica, esto supone que podrán consultar de inmediato su estado de tramitación cuando las hayan remitido electrónicamente. En el caso de que las hayan entregado en papel, podrán conocer los mismos datos con sólo formular una solicitud.

El periodo medio de pago se sitúa en 28,97 días en septiembre.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Empresa
  • Servizos electrónicos

0 Comentarios

Non hai comentarios