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O MINHAP publica a súa política de xestión de documentos electrónicos

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13 novembro 2014

O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas (MINHAP) acaba de publicar a súa Política de xestión de documentos electrónicos, como resultado dun esforzo multidisciplinar, esencialmente de arquiveiros e persoas con responsabilidade en arquivos e de expertos en tecnoloxías da información e as comunicacións, enriquecido coa participación de expertos de diferentes organismos administrativos do MINHAP, de Archivos Estatales e do Ministerio da Presidencia.

La Política de gestión de documentos electrónicos del Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas (Abre en nova xanela) (MINHAP) foi preparada polo Grupo de Apoio de Tecnoloxía e Normativa (GATN), creado no seo do Grupo de Traballo para a Coordinación de Arquivos (GTCA), baixo a coordinación da Secretaría Xeral Técnica.

En su preparación han participado expertos de origen multidisciplinar, esencialmente de archiveros y personas con responsabilidad en archivos y de expertos en tecnologías de la información y las comunicaciones; asimismo, también se ha enriquecido con la participación de personas de diferentes organismos administrativos del MINHAP: Secretaría General Técnica, Dirección General del Catastro, Agencia Estatal de Administración Tributaria, Intervención General de la Administración del Estado, Dirección General de la Función Pública, Instituto Nacional de Administración Pública, Dirección de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones (anteriormente Dirección General de Modernización Administrativa, Procedimientos e Impulso de la Administración Electrónica), Subdirección General de Tecnologías de la Información y de las Comunicaciones, División de Sistemas de Información y Comunicaciones e Inspección General. Asimismo, han formado parte del grupo expertos de la Subdirección General de los Archivos Estatales y de la Subdirección General de Tecnologías (Secretaría de Estado de Cultura) y del Ministerio de la Presidencia.

A Política de xestión de documentos electrónicos (Abre en nova xanela) acompáñase doutro documento con relatorios relatorios complementarios (Abre en nova xanela) que tratan de temas tales como metadatos, firma electrónica, rexistro, series documentais, conservación, tratamento do correo electrónico como documento electrónico, transferencia de documentos electrónicos, destrución ou eliminación segura de documentación electrónica e soportes informáticos e valoración documental.

A Política de xestión de documentos electrónicos (Abre en nova xanela) é de aplicación no Ministerio de Facenda e de Administracións Públicas; no entanto, dada a diversidade dos expertos que participaron na súa elaboración, cabe sinalar a súa aplicabilidade ou adopción polos organismos e entidades dependentes do MINHAP. Así mesmo, esa diversidade facilita a súa reutilización con adaptacións limitadas noutros departamentos ministeriais. De feito, unha vez publicado ponse a disposición e libre uso dos organismos e entidades de calquera administración pública.

Máis información sobre política de xestión de documentos electrónicos
 

  • Cooperación interadministrativa
  • Interoperabilidade e Normalización