accesskey_mod_content

A Xunta de Galicia constitúe a comisión de seguridade e goberno electrónico.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

06 novembro 2014

Es el órgano colegiado al más alto nivel en el sector público autonómico de Galicia que velará por la implantación de la administración electrónica en todos sus departamentos. Entre sus objetivos más inmediatos está la aprobación del Plan Director de Seguridad de la Información del sector público y del nuevo Plan para el desarrollo de la Administración y el Gobierno Digitales.

La Xunta de Galicia viene de constituir la Comisión de Seguridad y Gobierno Electrónico, el órgano colegiado al más alto nivel en el sector público autonómico, responsable del impulso, coordinación y decisión en el ámbito de la seguridad de la información y del gobierno electrónico, en el que participan todas las consellerías.

Tras la constitución de este órgano, presidido por la Agencia para la Modernización Tecnológica de Galicia (Amtega), el siguiente paso es la creación de las tres subcomisiones de apoyo para el desarrollo de sus funciones.

Nun prazo máximo de tres meses crearase unha subcomisión específica no ámbito de Seguridade da Información, que se encargará de aprobar as directrices e instrucións en materia de seguridade da información e velar polo seu cumprimento; unha subcomisión de Interoperabilidade e Administración Electrónica, á que lle corresponde propor as medias para adaptarse ao Esquema Nacional de Interoperablidad e o seguimento das actuacións para implantar a eAdministración no sector público; e a subcomisión de Presenza Web e Goberno Aberto, que terá entre as súas funcións difundir a guía de políticas web corporativas, incorporar novos portais e servizos web sociais e propor plans de actuación en materia de transparencia e participación cidadá.

Obxectivos máis inmediatos
Entre os obxectivos máis inmediatos da Comisión de Seguridade e Goberno Electrónico está a aprobación do Plan Director de Seguridade da Información, que será a folla de ruta da Xunta de Galicia no ámbito da seguridade da información para o próximos tres anos. Un Plan que establece as medidas para garantir a seguridade dos sistemas, os datos, as comunicacións, e os servizos electrónicos, que permita o exercicio de dereitos e o cumprimento de deberes a través destes medios.

Outro dos obxectivos a curto prazo da Comisión é a aprobación do novo Plan de desenvolvemento da Administración e o Goberno dixitais 2014-2020, que permitirá evolucionar e consolidar as medidas desenvolvidas desde 2010, ano no que se puxo en marcha a primeira estratexia para avanzar cara a unha verdadeira administración electrónica. Entre os retos fixados para o novo período está completar a implantación do sistema único de rexistro, o servizo de notificacións telemáticas, un sistema para simplificar a tramitación en liña, a posta en marcha do arquivo dixital, a consolidación do nodo de interoperabilidade e a creación dun rexistro único empresarial e dunha plataforma global de subvencións.

Decreto aprobado no Consello da Xunta
La creación de la Comisión de Seguridad y Gobierno Electrónico, está recogida en el Decreto por el que se crean y regulan los órganos colegiados con competencias en seguridad de la información y gobierno electrónico de la Administración general y del sector público autonómico de Galicia, que fue aprobado en el Consello de la Xunta del pasado 5 de junio. El decreto establece la creación de una comisión interdepartamental que se ocupará de las medidas administrativas, organizativas y tecnológicas para la aplicación de la administración electrónica de manera homogénea e integrada en todos los departamentos autonómicos.
 

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos
  • Seguridade e Protección de Datos
  • Goberno aberto, Informes e Estudos